2004-09-27 19:01:04壽包超人^o^

腫過Ho+2個頭

話說有個叫壽包既人比蜜蜂針完之後,自以為拔左支針就會冇事,仲當係笑話一則,點知之後果幾日隻手指就愈來愈紅+腫+麻痺+痕,直情屈唔埋手指。

於是我屋企既兩個男人就發揮佢地既專業,猛叫我搽呢樣搽果樣,又嚴禁我R佢(但真係痕到好似比一千隻蟻咬咁>_<),如是者,過左一日兩日,真係冇咁痕,但依然腫,仲好似變埋一塊瘀血咁,問你死未?

一名何姓朋友仲叫我影低佢,驚我明天睇完醫生後個傷口會冇咁精彩,你睇我d朋友對我幾好~~~~~~~~~~~~~~呢~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

呢鋪都算係代表作咯~

------------------------------------------------------------------------