2004-09-20 21:51:59﹏〥風£寧⊕

家陣d人真係怪怪的...

呢幾日我都沈迷係部電腦度~
我諗我唔係做你地心入便諗果d野掛~
哈哈~>v<我前果幾日上網...唔記符左搵乜野添...
見到有個網話係咩楊楊喎...我記得我個fd呢
sd過佢張相俾我嫁~佢果陣時話呢個人好靚仔喎
但係我真係唔覺囉...少少咁喇~可能佢俾我睇果張唔靚掛
咁跟住我咪入去睇睇囉~(好奇心真重耶><)
點知覺得佢越睇越靚仔喎(佢係女仔黎嫁,但係佢係tb所以扮男仔唷)
跟住就狂咁搵佢d野喇~(無聊的人唷)
搵下搵下右見到好多tb喎拿例如有:
香港牙台灣牙果d呢嘩~真係勁靚仔勁似男仔囉><
真係令人難以致信唷>v<跟住睇睇下...
俾我睇到一個男仔扮女仔喎>v<
嘩~真係好得死靚女一d都唔似係男仔黎既~
果度d人個個都話佢好靚女一d都唔似男仔喎~家陣人真係咁化學嫁~
男變女,女變男嘩~真係能人所不能唷~@@
琴日睇睇下...係度諗...我如果係男仔個樣會點呢???
真係好想知囉...所以今日周圍咁問人...
有d人話如果我扮男仔唔似有d話會好樣衰,有d話一定好靚仔...
= =””真係唔知點好...所以我都係諗下好喇>v<嘻嘻~
如果真係既話就會俾人話扮楊楊嫁喇>v<卡~卡~卡~
癈事喇係咪先~佢咁型英帥靚正~邊個扮到佢丫>v<
哇!~卡~卡~卡~