2009-03-27 10:21:10whitesbear

2009年3月24日男左女右$4300元的牙套Part 1

2009年3月24日約左4點去整牙套!其實我好驚, 但因為想已想整好耐,

要整的位置是右門牙, 最顯眼的位置, 由小學六年級開始忍到現在!!!

事發經過是當年小學六年級的一個早上, 返學時跟媽媽吵架,

一氣之下, 走路時跳跳下, 就這樣,   (( 呯.....))..我面向地直扑在石屎地上,

面上鼻子全是血, 右門牙也冇了一半,  我即時大哭...........

當時學也不上了, 馬上回家........

直到現在每次笑我也顯得不自然!!   

為什麼一直忍住沒造牙套呢??

一來價錢貴, 二來一直聽到好多朋友意見, 說牙套會影響另一門牙,

所以一直都冇信心整, 現在我的大日子了, 當然要自然咁笑, 再多的錢都要整!!

醫生介紹了二種, 一種是內有金屬的, 另一種牙套是全瓷的, 全瓷日子久了也不會

見到黑邊, 但價錢相對地貴了一倍, 經同男友商討後,  (男友要整左門牙),

決定整全瓷!! 免得日後後悔! 就這樣我們花了8千多元.....

醫生也覺得我們很攪笑二個一起整牙, 忍不住問, 我們說因為要結婚了!!

姑娘跟醫生都說我們很登對.....haha, 一個左門牙, 一個右門牙...

但醫生..為什麼我要打麻醉針呢! ....嗚....幸好他手勢還不錯....

now有個牙套做樣頂住, 仲要約多一次選色後做真牙套........