2009-03-18 16:37:02whitesbear

2009年3月17日囍宴下二訂--驚險奇遇

 
2009年3月17日囍宴下二訂--驚險奇遇

今晚要到大舞台下二訂,之前跟開的梅生今日放假,

變左另一個roy跟, 他也很有禮貌令我們放心,

畢竟confirm席數係三訂時之事,故我沒有bargain太多

我未來老公拿疊支票出來,寫好後就搞掂了二訂,快手!

接著便走到中環碼頭海邊, 其間聽到一外籍年青人叫,

我本不想理會的, 我未來老公太好心了,

那老外坐在的士中,講了一串英文,大概係沒錢付車資

咁我當然叫佢走啦,唔好理人, 點知我未來老公以為老外和的士司機溝通唔到

一心幫他們翻譯,那的士佬話:(佢叫我車佢去九龍塘,冇錢俾,call左佢女友

又叫我車去到瑜景灣碼頭,now又話冇錢俾...)呢個時候, 果個老外開門下車

突然....拍一聲,個老外開門時搞到成個門的窗碎開左,我地木定口呆,

果個老外驚到馬上下車狂奔.....我跟男友同司機都不知所措

司機連追求機會都冇...我馬上拖男友走人......嚇死人咩...