2004-10-18 22:48:00Wendy

讓我能看見

近來都係到鬧情緒
搞到自己好辛苦!!
一時發燒,一時又好返~
好難頂呀
只不過今日我又好返d
今次應該係好既跡象
係好返冇事既跡象
應該唔會再返發既跡象……
幾時先可以完全好返~~~??
快啦我諗~yes!
Hahah~我諗自己係一時發神經
唔係既~我自己都唔覺係

琴日收到加時個msg
知道Sam入左院
咁我放學就同秀再join埋楊姑去睇佢
第一眼見到佢,真係心酸嫁
平時好有生氣既Sam
今日係推住支鹽水既Sam
希望佢快d快d冇事啦
見佢咁我都唔開心呢
死啦,我個胃呢排都痛痛地
要好好照顧自己先啦~~


Week8啦,又好routine 呢
今晚又趕lab……tutorial assignment
下下星期test~係一定抄硬……
不過唔想(係人都唔想)

神呀,我知道我真係好軟弱無力,神呀,求你教我,比我智慧,亦都開我心中既眼睛,比我睇到你呀,神呀,我真係好想好想捉住你,因為你係不變既,係我一生既依靠,神呀,求你捉緊我,係我捉唔實係既時候,神呀,我知道你都唔會放手,神呀,我真係好想好想見到你,因為係你裡面我有平安,大學生活既沖擊,令我有鬧情緒既時候,神呀,就求你,求你幫助我,看顧我,我知道你一定會,一定會,因為你係我生命既主。
「主我是軟弱及無助,你卻是我的力量,以你親的手引導我,那就是我的得勝」

讓我看見神,我就能得平安。

今日又學返頁樣野:
「該說的說了,該做的也做了,剩下真正重要的就是到底上帝藉我們成就了什麼?我們不能把一切都歸功於自己。基督要我們參與他的事工,但我們不能忘記,他作為遠超乎我們所能想像的。只要順服基督的呼召,結果將會大大不同。你是否忠心聽從耶穌,認真讀他的話語呢?」