2009-10-25 19:18:08ˇ水’☼

visited.

一早抽根痛醒左.. 已經係黎左澳洲第二次抽了..好痛啊>"<
可吾可以話比我知..點解會抽呀>"<

訓係張床到吾想起身.. 最后訓多半粒鐘..
起身.. 食下早餐.. 差吾多時間..
同kc夾咪搭同一架車去southbk..(cynthia身體不適,so無去)
到south bk轉111去Roma.st再轉350Ashgrove..再行10min先到cesi's hm.
OMG.佢住得真係好遠啊-3-
佢屋企OUTLOOK好破舊咁.. 但入邊D裝修都吾錯..
佢真係好慘.. 自己一個住到咁遠.仲要成日無網上..
比我都吾知點算好呀.. 我同KC仲有佢一齊玩POKER.
到左4點左右就走LU..由佢HM返我HM比較方便D LA.

回到家.. 上下網.. 到左6點几就開始煮飯煲湯..
瘦肉湯+好好味的雞(係超市買的)+娃娃菜...
呢一餐係我自己出左黎住..最好的一餐飯呢~

唉.. 朝早右腳抽根...而家左腳發軟..

上一篇:搬了..

下一篇:2month