2009-10-26 21:17:25ˇ水’☼

2month

不經不過.. 黎左澳洲已經兩個月啦...
雖然係習慣呢到..但我仍然會想家...
毎天都在等待我回家的一天..

今早醒左2次.. 都係急尿急醒左啊..
個廁所同我間房真係距離好遠啊...
個喉嚨好痛啊.. 食左几日藥都無乜進展.
搞掂晒又搭車返學..
原本以為今日會知上個周測的分數..
點知要聽日先公布.. 希望有B LA.
今個WED就SPEAKING.THUR就WRITING.好劣啊>"<
個喉嚨痛折磨我成日..T^T

放學戈陣落超大雨.. 有同學仔有車..車我地去車站..
再搭BUS回家.. 都淋左少少雨..
唉.. 今朝返學就覺得吾對路..但就LAZY TO RETURN拎傘.
點知就賴晒野.

今晚同MAMI傾左成粒鐘.. 講左我之前好煩GE野比佢知..
也同佢講左我的決定.. 佢都好BY我的決定..
無計LA.. 我太成熟LA!XD

THAT'S ALL

上一篇:visited.

下一篇:terrible.