2004-08-14 11:42:20尚未設定

戰敗

我自細就係一個藥煲,經常生病需要食藥。而且每次病都手尾長,唔會睇一兩次醫生就可以好得番。

到我慢慢成長,身體抵抗力比較好,病的次數就減少了。但係好日唔病,一病親就束手無策。可能係而家病毒多抗藥性,今次打敗仗我食幾日藥都未見好轉。抗戰已經持續了兩個星期,我諗重起碼要守多幾日。不過呢,我其實唔多喜歡食藥,唔係話怕食藥,係怕軍事競賽。D病菌會遇強愈強,之後人類又要整過哂D新藥,盞搞!所以呢,都係靠自己平時多做運動,增加軍力唔駛藥物干涉內政。

講真呀,香港人真係有點營養失衡。尤其係新一代,唔係太肥就係細細粒似足哈比人。相比之下,日本就極度重視營養學,甚至立例規定小朋友要攝取大量的DHA,所以日本後生仔個個都好高大,而且智商偏高。香港應該學下人家,強制發展營養學,監生谷起D細佬仔。冇理由矮過日本仔架嘛!

除左營養同運動之外,心理因素亦都係要非常注意。我舉一實例:我由小學至中學讀的學校都算優等,讀書壓力很大,每逢測驗考試,我都會病到。次次都係,好地地都會無喇喇病,真係好邪。後來我轉校到一間比較「雞」的中學,考試時就再冇試過病,成積重大有進步,仲過左人生中最開心的兩年。原來心理壓力會累積成病,俗語話「屈到病」是有根據的。注重體能同時都要留意心理健康。適當時候要識得自我減壓,記住:淡定,有錢剩!

不過前日報紙話,做我呢行壓力大,工作冇定時,多數短壽喎!諗落又真係,我眼見好多師傅退休幾年就話玩完,可能係受左幾廿年壓,一下子冇哂壓力就乜病都發埋出黎掛,筆退休金益哂佢老婆。


計我話,生死有命,唯有及時行樂,趁後生周遊列國,玩而後已。人生終不免一敗塗地,若如此,雖敗猶榮。