2007-12-03 22:06:04.尐V.

×年尾の感慨~×(最新修改)
















見到淑婷寫左篇咁噶東東,

我又來感慨下先~...

本來捻住到到12月31日先發表感想,

不過實在系有太多也想寫啦~~~~

忍5住~~~



























哈哈~

亦太耐無影相了~~

原因系呢排太煩了,

加上我部腦short左,上傳5到相~~~

555.....







































呢幾張相都系好舊噶了,

舊到幾時影噶都5知lu...


嗯~~...

我戴眼鏡都得姐呵??

實際上本人視力5.1....

呢個系我唯一一個比較驕傲噶地方....






























呢一年,眨下眼就過左了.

話咁快就到12月份了,

过得好快,到衣家我仲记得年头过新年时噶事...

好快就要期末考試,

大概仲有半年就要中考.

5知點解一D都5覺得有幾緊要,

D大人講到鬼咁重要,鬼咁緊張,

而我就點都緊張5起身.

有時仲會話覺得不如5考中考,出去做也啦咁...

但系后果只有一個.

就系比老豆老母打死...

















我好5明點解全江門市噶家長都想D細路去一中度讀.

一中有乜好咋?除左升學率高,就無乜掂噶啦!

啊,或者書呆子會多人地學校幾個咁.

就算系為左距噶升學率都好啦,

但系其他學校就無學生可以考到清華北大了咩?!

就系一中D學生先可以??!!

呸呸呸!





























到衣家我都仲未可以定落來自己想去邊間高中.

呢D咁噶抉擇真系超級煩.

兼且成世人都5會有幾次D咁噶時候.














直覺上5系幾中意一中.

講5出點解,就系單純噶5中意.無得解.

或者系因為知道會有好多5想再見到噶人會去一中.

所以先5想去.

比較想去噶系江海.(好似改左名叫培英咯呵?)

但系一講出來就嚇死阿爸阿媽.

話個度好多飛仔飛女.教壞人噶喔~~咁...

其實5系啊~~~

我知有幾個人好nice噶...

一直響度捻緊點樣說服爹地媽咪比我去江海讀.









仲有一個原因系因為我自己太懶啦~

衣家響呢個成班都系學習機器魔鬼噶8班...

我比關鳳簡直逼到透5到氣.

超級后悔當初考初中時考得鬼咁好.

如果5系都5洗入8班度讀啦,

5響8班噶話就會松好多了...

作業都無咁多了...

訓教時間都會多D了...

因為呢三年噶痛苦學習生活,

我決定!

高中三年5會再去D咩也尖子班啦!!!(況且以我衣家D咁噶成績都去5到啦~)

再者就系想去一个全新噶环境,无人识我,再从头来过...









發覺我都幾無用的捏~

從初一開始墮落....

足足三年...

衣家先開始去努力,5知掂5掂捏??

but,再5努力可能连江海都考5到啊...
























可以话其实呢一年我都过得几平平淡淡,

就系年尾发生左几多事,

应该系话我自己稳来噶.

同Z讲分手,

同F噶事,

同淑婷噶事,

都已经烦到5系路...

不过衣家大家关系都变翻以前甘好.

我知,淑婷系我最重要噶人.(无暧昧成分.)

无论到咩时候都系最好噶!

阿家俊同学讲得对,

朋友经过磨练会变得更好!!


亦都希望距可以擺脫某人,開心咁過落去.

響呢件事上面我幫5到淑婷D咩也,唯有撐距啦!































关于Z,

衣家我地都有讲翻也,不过只系响QQ上...

有时响学校见到面我会主动同距打招呼,

或者系觉得自己D对距5住啦,好似有D献殷勤...

但系次次我同距打招呼,我自认笑容系好自然噶了,

距都系一个动作:对我举起中指......

超级无奈....

不过!距系开玩笑甘做呢个动作,5系带恶意噶...

虽然呢个动作真系好不雅...

唉....学颜嘉琪同F话斋:人地比你飞啊,肯睬你就已经算好啦,仲想人点姐....

都5明点解距地两个讲噶也一模一样噶.....

唉...不过都讲的对,比人飞仲甘大度噶系得距一个....










但系有时如果距隔离有人(例如饼干)我就5会主动同距打招呼了,

点都有D尴尬...

有次放学走个时见到距,刚想举起只手同距打招呼,

甘巧距就响个个moment拧转个头,

又甘巧响个个moment,F行到距隔离,又见到我傻更更甘举住只手响度,

我费事比F见到,

就立刻用只手掩住嘴,假咳左一声,跟住即刻跑左落楼了....

总之比F见到我我都觉得自己超级淤.....





























關于F,

我哋系朋友,朋友,最普通噶朋友,

見到面有時連招呼都5打噶朋友.

有時我打招呼距又無反應,我仲淤...

so,索性5打.











自從做翻朋友,

咁恰淑婷日日放學都要練跑步,

我就日日都去陪淑婷跑步,

話系練習練習跑步,準備考試,

其實最多都系5想放學個時見到F.

不過,就算見到又點?

我都5可以停低腳步,

我必須向前行,5可以停,

就算停,都5可以停響距隔離啦.

呢d我好清楚噶.









呢排一個人噶時候好容易亂捻也.

所以先日日放學陪淑婷去跑步.

亦都好5想翻屋企.


















只要可以令我5再捻F,

要幾大噶代價我都愿意.

真噶.



























2007.12.7

同F傾電話.

F:唉唉~(好扮也咁)我知你仲好中意我噶,好留戀我噶系未呢~?(開玩笑咁)

因為之前同距吵左一下,鬼咁猛,我就話:系啊!!!!系啊!!!!開心啦你!!!!????

F:哎呀哎呀~我都知噶啦~~~肯認了咩?(距D死人口氣激死人...)

V:系啊!!好過某D人啊!!中意人又死都5講,乜都屈埋響個心度!!

F:系咩...你5覺好淤噶咩?

V:衣家5覺!!!!我有爭取過,起碼對得住自己.5會后悔.點都好過你!!!

跟住求其講左兩句,就收線了.















聽力正常噶人都聽得出距響度講笑.

我講噶咁多也,

距聽又好,5聽都好,

都無所謂.

反正結局都一樣姐.

都話啦,放棄了.






















”起碼有去爭取過,對得住自己.5會后悔”

我咁認為,或者做D也出來會比人話5要面.

不過,都算了.

人地點睇我,關我鬼事.

自己開心就得啦!!!(注:呢個開心5系建立響人地噶痛苦之上噶!!!!)










































有一排F好中意響電話度同我講起Z.

我比距講到煩曬,就話:你無成日講距得5得啊?距噶事關我咩事咋?

距講噶也都5系好記得了,大概意思就系話我可以同翻Z一齊.












呵.無可能.

有D也過左就系過左.翻5到轉頭.

系得噶話我就寧愿從來5識F啦.

有D事系我自己做左出來噶,

我就5想去后悔.

既然都定左落來,

后悔亦都無用.

雖然我做噶甘多事,無錯噶都5系幾多.

我認我錯左,

但5會去大大聲咁話:我后悔了

來博人同情.





















呢個先系我.































































身邊噶人都過住D超級sweet噶生活,

淑婷雖然話因為阿XXX噶事5系幾開心,

但系又即刻有人來溝了!!!!

點都好過我吧~...

響條街度見到D一對一對噶就超級羨慕...

我捻,

到圣誕個排我都5敢出街了...

費事出到去得我一支公咁,

人地呢,拖曬手仔咁...

555.....

今個圣誕,

一個人過...


















好想拍拖啊~~!!!!!








































2007.12.9






今日,

心血來潮想著裙...

于是就搵左呢條買左好耐但一直無著過噶裙出來...




















十分5識襯衫...

見衫只系求其搵噶姐...

主要系睇條裙....

好彩顯得自己的腿....5算好粗...

但系...

實際上真系好粗啊~~~~

俺太胖了啦~~~















































唉...

你話我呢年有幾何著裙先得噶...

除左著校服裙,

其他裙就真系點都5敢點...

因為著裙實在系5好睇...

小腿太粗.....

EL.....(elephant leg..)


























好想瘦D啊~~~~










































































(未完待續)

上一篇:上课ing~!!

下一篇:I remember .

Sherry 2007-12-10 20:49:39

长..很长..

Sherry 2007-12-10 20:38:09

我劝你下次买裙不要买太长.!

版主回應
咁樣都算長啦??!!
OMG...
2007-12-10 20:39:44
Sherry 2007-12-08 13:14:44

嗯,争取过,就算得5到,都起码有付出过.
无再中意个扑街啦.!睇见距就闷.

Xmas?!我都系自己过啦.
so,我地两个单身贵族就去自我安慰下啦~
想5想吃我的朱古力呢?..哈哈哈~

校运啊校运,下个星期四五就系啦!
我的1500m!!加油!!!

我的新欢?..几好几好..~~
我都帮你稳紧架啦!..放心啦~

版主回應
你系你至好講啊哪~!!

我等你幫我搵個X馬王子翻來噶啦!!!
2007-12-08 13:16:24