2005-01-14 17:56:30。a Sa。

DIARY

ALL ABOUT THESE DAYS

SUN<9>
今天天氣不錯 答應好外婆要10:30去她家
結果睡過頭了 到了11點才去 (ㄒㄒ)
外婆煮了好料的要我拿回家

姑姑去燙頭髮了 我要送給她2個字 <超美>
頓時年輕10歲 本來就看起來很年輕的她 現在更YOUNGER
我都被比下去了 哈哈!!

今天一整個下午都呆在3皇 作畢業紀念冊
天阿 想不到我一個下午就能做完了 當然 還有大師緒瑋
廠商應該會恨我吧  我全部要求用電腦=.=

TUE<11>
TODAY IS A SAD DAY
Steve 今天是最後一次上我們的課了
他要回USA了 The following is what he gave us:

It's finally over! I have a really fun time teaching all of you. Whatever I look back during my time in Taiwan, I'm sure you guys will be in my mind.
I hope all of you do well in your school and your examinations; you guys are bright and smart students, there 's a good fortune a head of you.      -Steve

-- How sweet he is and we sure will miss u forever. --

FRI<14>
卡啦OK比賽 今天舉行囉!!
雖然我差2分就進決賽了 不過是要恭喜今天得獎的同學哦!!
現場氣氛超HIGH 尤其是歌后雅雯出現 整場氣氛飆到最高潮

A HAPPY DAY

這個禮拜超幸福的 約會了3次!哈!!

因為我在你身邊
  所以我願意為你分擔辛苦
也因為你的存在
  所以我的辛苦
也有你為我分擔





PIC:STEVE AND I