2004-07-06 09:29:35scorpioo

[ 7:10 清醒 ]

7:10 電鈴聲,室友忘記帶鑰匙,我就這麼醒了,而且是清醒...想再回去睡,寂寞的感覺也陪伴著我,躺在身邊,它的浮動,讓我睡不著.

msn上線 竟然還有人,只不過她還沒有睡,但倒不是因為她也寂寞,而是因為瘋狂的看著dvd直到早上..> < 真是年輕無敵啊!!

看著凌亂的房間,有點無力,白板上留著過期的訊息,ESMOD設計學院,我想我不會踏上那趟旅途.那個資訊就繼續讓它在上面淡去..

昨天收到一封詭異的message,我想自己又讓人誤會了..最近沒力氣解釋..
只能在心裡說聲抱歉.因為....?


最近覺得自己好像真的是個小朋友,不是因為心智,只是因為常有人提起.就像不得不承認一樣..就像回到了我的18歲的記憶,有點不敢觸碰.

清晨醒來,頭腦清晰的令我不可思議,有好多感覺想寫 卻不可以洋洋灑灑的全數傾出...寫完這句,下一句就自動在腦筋裡藏匿.要找..下一站的出口,是否會有對的人在出口 等我? 幾米芭樂的經典名句,說出口也不像自己會說的話.這句.只是剛好路過,撿到的!


有歌伴著,現在挺適合想想自己的想法,但是好像又不該想太多,


oh~It's healing - bang bang bang
I can hear your cannons call
you've been aiming at my land
your hungry hammer is falling


and if you want me I'm your country


I'm an angel bored like hell
and you are the devil meaning well
you steal my lines and you strike me dumb
come raise your flag upon me


and if you want me I'm your country
if you win me I'm forever oh ~ yeah ~


"cause you're the storm that I've been needing
and all this peace has been deceiving
I like the sweet life and silence
but it's the storm that I believe in


come and conquer and drop your bombs
cross my borders and kill the calm
bear your fangs and burn my wings
I hear bullets singing


and if you want me I'm your country
if you win me I'm forever oh ~ yeah ~


"cause you're the storm that I've been needing
and all this peace has been deceiving
I need some wind to get me sailing
so it's the storm that I believe in


you fill my heart,you keep me breathing
'cause you're the storm that I believe in




and if you want me I'm your country....





沒為什麼,因為好聽,有人懂就好....?





am 9:20