2009-01-26 21:07:21優悠

do左件”衰野”

2009年1月26日    寒.........

前幾日做左件冇人知既"衰野"...(希望係得天知,地知..我知啦...)
點解叫做"衰野" 因為自己都覺得係幾衰既曳野..

雖然唔係特登去做..
只係冇意間咁就做左...

其實都可以阻止佢發生既..
but.......(撒旦作祟..比你可能做唔會阻佢發生瓜..)

呢件衰野我連日記度都唔係好想咁寫清楚係d咩..
bcs 個 c&s 唔知會冇幾野喎..預計唔到..亦唔想去預計。
只係想用"衰野"呢形容呢件曳野...
置於係咩..唔返話你知    (發開口夢都唔講果隻)

唔知點解我覺得呢件"衰野"好似係整定咁..
(唯有係咁推卸啦....)but 事實真係有意冇意咁...

呢件衰野發生後...
反思....

其實心有點不舒服...
是在亂想吧..

衰野發生後,我得出左"何時"呢..呢二個字黎結案陳詞...
而我比我自己既刑罰係一個字 --"x"   (唔想透露呢個係咩字)
刑係幾耐? 冇人知...
等主去安排...

祈求主快釋放我啦...


上一篇:............... 想

下一篇:狂熱 neway k buffy