2009-04-21 16:18:33天澤月

江西爆笑飆車之旅(last day)

413   

 

Last day lu

早餐:師傅帶我地去飲燉湯食拌麵同小籠包

 
離開江西之前

我地去左神經塔同滕王閣


 

神經塔根本就唔係叫神經塔

佢叫繩金塔,不過佢地國語發音相似

師傅就老坤我地

我地問佢:真係叫神經塔

佢仲一本正經咁講:精神個神:書經個經

,去到門口先知比佢點

哈哈哈………師傅唔單只手車夠狠;人都幾風趣


 

滕王閣(入場費 50)

不過師傅識人,帶我地係側門入,慳返

(We are 癡線) 

最後一站:超級市場

因為我地早餐實在食得太飽

個個都唔想食飯

又未買手信

見有時間就去超市逛一逛

每人好求其咁買左兩盒餅交差就算啦

 
旅行完畢^.^

 

 

 

不得不提既係大家都以為回程既時候有餐飛機餐食下

點知係得一包花生

成個旅行都好完滿

就係呢包花生