2007-01-10 20:11:17小Tu Tu

二零零七年一月九日 晴天寒冷

二零零七年一月九日 晴天寒冷

*********************************************************************
<缘份精華遊>

導演: 蘭茜美雅絲(Nancy Meyers)
主演: 金美倫戴雅絲(Cameron Diaz), 琪溫絲莉(Kate Winslet),
祖迪羅(Jude Law), 積伯克(Jack Black)
片種: 愛情喜劇
日期: 2007-01-05

艾莉絲(琪溫絲莉飾)愛上一個將會和另一個女人結婚的男人;同一天空下,雅曼黛(金美倫戴雅絲飾)發現同居的男友對自己不忠。兩位素未謀面的伊人,雖相隔六千里,卻有著相同際遇。兩人互不相識,卻巧合在網上結緣,
並決心趁假期來一個大改變——交換居所渡過聖誕節,她們都希望轉轉地方,改改運。

艾莉絲搬到陽光普照的加州,入住雅曼黛的豪華大宅;而雅曼黛則走到漫天雪地的英倫小鎮,擠進艾莉絲的溫暖別緻小屋。兩人情場失意,誓要脫離男人,可惜情來沒法擋,她倆不但換屋,更在聖誕節換來一段新戀情。雅曼黛被艾莉絲的靚仔弟弟葛咸(祖迪羅飾)深深吸引;艾莉絲則碰上了傳奇荷里活編劇阿瑟(艾里華拉殊飾),阿瑟改變了她對愛情的睇法,更讓她遇上電影作曲家米路士(積伯克飾)與他譜出新戀曲。

*********************************************************************
今天我和卜卜放工就諗住去睇戲,
不過都不知睇咩戲好,
後來唯有試下睇這套~<缘份精華遊>
原本都有些擔心不好睇, 又悶, 因為我對這套戲完全不知!
但誰不知這套戲, 真的不錯呀!
而且我覺得這套戲的劇情都幾得意,
又有愛情, 又有小小搞笑, 又有温情,
哈哈! 不過, 最可惜是我睇這套戲的時候己經過了聖誕節啦!
我諗如果平安夜睇, 一定更完美呢!

不過算啦! 己經過去咗了!
如果你想睇可以租dvd都不錯, 或者你可以下年的christmas睇下!
真的不錯呢!^__^