2007-01-05 21:26:11小Tu Tu

二零零六年十二月二十四日 晴天

二零零六年十二月二十四日 晴天

朋友:

你好嗎?? 真的多謝你來睇我的日記呀!
首先, 祝你新的一年開心快樂, 做每件事也可以心想事成!
轉眼間又到咗一年一度的平安夜啦,
其實係咁多個節日裏面, 我最喜愛就是~聖誕節~平安夜啦!
因為我喜愛冬天, 而且聖誕節這個節日又很有意思~耶穌誕生~拯救世人~
還有平安夜這個節日又會有多活動,
至於我今年也過得好開心, 因為又可以食到聖誕大餐,
又可以坐船去睇燈飾, 又可以去中環同聖誕老人影相,
雖然年年都差不多,
但今年我特別喜愛中環那夥聖誕樹~
因為是將聖誕樹頂上的"星星"換了"心型"
真令我特別開心呢....

但願新的一年, 每人都可以開心努力面對新的一年~