2006-11-18 19:14:00小Tu Tu

二零零六年十一月十七日 陰天

二零零六年十一月十七日 星期五 陰天

今日又到咗星期五, 返埋今日又可以連續放假兩日啦!
所以心情也特別relax呀! 一到收工我就立即走人,
而且今晚又約了左阿pat, 阿mui, 同嘉欣, 一齊去LCX~California Pizza Kitchen食飯~哈哈~YMCA舊同學聚會十分開心呢.

我哋由八點幾坐到十一點幾, 都傾左好耐, 傾咗好多嘢,
講咗大家的近況,還有阿pat最近先岩岩去完歐洲十二天旅行,
睇左好多好多靚相, 那些風景, 真的好靚, 好浪漫, 這個旅程, 真的好正呀!
她去的地方包括: 英國, 巴黎, 羅馬, 布魯塞爾, 比利時, 意大利, 端士...等, 還有我最愛的荷蘭!
哈哈! 十分開心是阿pat還有買手信比我地每一位, 佢真的很有我地心呀!^^
這份手信真的好靚, 我好鐘意呀, 真的多謝阿pat份手信!
比你哋睇下pat送的手信啦~

最後, 我其實我都有個好想去的地方, 就是 <荷蘭> 的花展!
希望我快些可以去歐洲旅行啦.

食完東西後, 我地去左海港城出面, 掛左好多聖誕燈飾,
今年都整得好靚, 好閃, 我地都影咗好多相,
可惜是因為太夜啦, 聖誕燈飾會在11點時熄燈,
我地去到時, 都熄咗燈, 無之前咁靚咁閃, 不過不要緊啦!
遲d聖誕節一定再來過..再影過...