2007-01-13 00:47:13小Tu Tu

二零零七年一月十二日 晴天

二零零七年一月十二日 晴天

今天對我來說無話咩開心or不開心!
只是心中有似有好多的想法, 返咗新工己經有一段的時間啦,
可惜現在我還未知道是否我將來應該要走的路or適合自己呢?!
真的不知道..~.~..
因為如果不做這份工, 我找不到好的同事, 好的工作環境.
真的有些矛盾..
其實做咗這份工不是不好, 事實我明顯是開心咗好多, 笑容仲多咗,
而且仲多咗人好多新同事關心自己, 有時都好幸福..^^
有時, 我自己都好想做好這份工作, 希望可以長做長有..
但可惜有時, 我又會擔心自己沒有能力做好, 對自己不夠信心...
如果一個人做事對咩都無信心, 其實都幾煩!
最近我又開始覺得這份工, 雖然比以前小咗好多壓力,
但又發覺有時有些悶的感覺, 可能世事無咁完美..
以前做cs時時都要受氣, 覺得好慘, 又好悶,
又無人關心, 找不到當中樂趣, 所以才走..
現在做sales, 又怕自己的數不ok遲早比人"炒".
不過我真的好搞笑..竟然咁快又怕自己咁快會比人"炒".
所以發現咗可能在甚麼地方工作都會遇到這個情況..
而我也不能再這樣逃避現實...應該努力做好自己!
希望新一年, 我和你都會有個好的開始,
在這裡告訴你這些心事, 其實我想你會明白,
你覺得你公司做得不滿足,
在另一間公司亦有可能也會有它的不好的地方,
世事無十全十美, 要懂得怎樣學習滿足, 做得開心..