2018-01-13 09:41:40Ethan~

13/1/2018


剛剛開始新一年時間,當然都不忘會同唔同朋友聚一聚啦~!!
而今晚原本就打算幫阿Wing慶生,奈何佢本身自己都缺席啦~!!

至於今晚就約左出去旺角都晚飯,本身係打算俾大家新年首度見下~?!
最終就只有我、阿Ming同埋阿沈三個。同時阿沈今次又派手信嚕~!!

事因佢早前又去左台灣旅行,所以佢今次又帶左少少野返o黎俾我地~!!
同時趁住我地今次會面就已經講緊下月活動,因為下轉堅想搞下唱K喎~!?
至於目的都係為左滿足一下阿Wing之前個要求,所以稍後就有呢個方向~!!

雖則今晚都唔係齊人嚕,畢竟仲有兩位都因有事而缺席今晚個聚會啦~!!
不過我地今次會面就談及左唔少野,其中都有講到關於阿Wing個問題嚕~?!
其實我地圍內幾個都覺得佢古怪,只係我地宜家先正式拎出o黎探討一下~!!

因為佢已經連續幾次冇出現過聚會,加上佢又完全唔覆我地任何訊息呢~!?
而阿沈同阿Ming早前原來都有傾過呢樣野,而大家又擔心佢係咪有事~?!
事因連佢地兩個同當事人識左咁耐,都唔係好了解呢個朋友個內心世界~?!

除左講到關於阿Wing之外,我地都有一齊講下外遊去玩同埋工作問題~!!
其實大家主要都係想分享一下近況,當然唔少得都會講下感情線問題啦~?!

真係唔講唔知。。。原來佢地三個,都係曾經對我有意思想拍拖囉~?!
無奈好多野就係時間同其他因素問題,而我地關係只可停留o係朋友階段~!!