2013-11-09 10:11:17Ethan~

9/11/2013

 
繼續同頭時間同『愛人』去會面,而今次時間上同早前就有少少唔同左~!!
不過時間同埋地點同以往差唔多,主要係佢要求我1:30pm左右去粉嶺搵佢啦~!!

原本今個月係應該要第二個計劃要行,不過我早前其實都係打算轉計劃啦~!!
事因我都考慮到佢剛去完旅行無耐,金錢同埋體力上都需要抖返下先啦~!!
所以原定今個月o既二人行海鮮餐將推至明年,而下月計劃當然就要照舊啦~!!

今轉會面初段o既佢竟然玩感性,起初我知道佢有不快時都覺得有古怪啦~?!
事因我同佢每次會面一向都係我度好有乜要講,但今次佢竟然話佢有野想講~?!

會面之後就當然先俾佢講下野先,點知呢樣野竟然係我曾經都經歷過o既事~?!
身邊有親人或者朋友有病當然係不快,但當知道佢上癌症時又係咩感覺呢~!?
而呢次就係『愛人』有呢種感受,而佢當然係覺得唔開心同對人生有反思嚕~!!

我先前經歷呢d事o既時候,我仲記得自己都有就住唔同情況同佢分享過啦~!!
但o黎到今時今日到佢有所體會o既時候,佢終於都明白我當然o既感受係點~!!
加上佢又突然住人生呢個課題提出左個論點,人生不在於長度而係在於深度~!!

而就住有關話題方面,我地就同時帶出近日播出o既〝On Call 36小時 II〞劇情~!!
同時我又提到佢同劇中洋蔥呢個角色好似,因為佢地都係d正能量o既人呀~!!
人生始終需要面對生老病死幾樣野,咁到底我地應該要及時行樂定係未雨綢繆~?!
至於『愛人』就覺得兩者應該係參半,同時佢又再一次叫我唔好早死過佢囉~!!

另外今次我地有為改變及不變兩樣野拗過,到底人係咪應該要不斷去改變呢~!?
我地都承認人係需要成長同改變,而o係改變o既過程中或者連本質都有唔同~?!
咁到底我地又應該點去平衡優缺點,同時又點樣可以平衡兩者及做取捨呢~?!

而呢部份時間我地當然有利用唔同名詞鬥咀,事因近日兩線台慶劇都好好用~!!
一o黎醫生劇就可以用o黎形容相處上o既方式,事因我叫佢唔好再俾自己失救~!!
雖則佢先後有數次兼俾唔少掛牌救返佢,所以佢更加要好好珍惜自己呢個位~!!

至於律師一劇當然就係拗數時用,畢竟宜家對住佢提出各個議案都要小心嘛~!!
一個唔留神出錯左字眼分分鐘就會出事,而拗數同樣都要講證據同埋道理啦~!!

講到關於救人一事方面,佢雖然都先後經由唔同地位o既掛牌救返佢數次啦~!!
但近年度出現問題o既當然係其他掛牌人,而佢今轉亦都有問到秘書o既事啦~?!
我地內部o既處理方法都有同佢講到,而佢亦都表示我地係需要狠心處理嚕~!!

另一方面...
就住佢旅行一事方面亦有談及,主打當然係問下佢對當地o既體會同埋感受啦~!!
而佢就話不論係對韓國或台灣o既印象都比本地好,主因當然就係人民質素啦~!!
同時佢又提到明年一月可能會再去台灣,而呢轉正正就係為左Ling姐而去喎~!?
而就住佢先後幾次旅行一事,我當然有就住『度蜜月』呢個笑話抽埋佢水先啦~!!

由於佢今次呢轉係去韓國o既關係,而當地最出名o既行業就係整容呢樣野啦~!!
所以我就梗係有抽下佢水,而佢就竟然答我將佢最勁o既地方整粗兼加長左嚕~?!
而佢呢個答案除左令我覺得好搞笑之外,我真係完全唔知俾咩答案佢先好囉~!!

同時我就住佢同年內去過兩次旅行呢個問題,當然亦有問到佢幾時同我去啦~?!
而佢俾我o既答案竟然係唔去...住,不過呢個回覆我都會計入承諾之一囉~!!
但關於好多佢未肯答應我去做o既事方面,佢就表示人生都總係會缺憾美喎~!!

至於手信方面當然佢就有俾我,不過相片同埋回程Whatsapp兩樣野就俾我插~!!
事因我早前叫過佢需要做到呢兩樣野,點知結果就竟然同我預期中o既一樣~!!
追債同相處方面o既問題今轉都有講到,不過暫時就好似未有新o既進展啦~!!

至於今轉頭轉飲茶時段方面,我地就談及到拍拖同埋相處上o既多個問題啦~!!
就住我拍拖一事o既問題當然有傾到啦,而佢俾我o既意見同樣都係分開較好~!!

其實三年o黎先後都就住唔同問題傾過,而近年亦都就住唔同事宜去比較過~!!
最終我亦都發現冇一套係最好,可能正如『愛人』所講魚與熊掌不可兼得啦~!!

而拍拖同埋處理分手等問題,呢個時間當然有抽時間去聽下佢意見同分析啦~!!
其實佢同大家意見大致上都係差唔多,同樣唔建議當面講而用電話處理就算~!!
不過佢同表嫂都有提出同一論點,萬一對方唔接受又或者有其他後遺症咁點算~?!

但係就住分開呢個問題當然有提出者,而佢竟然覺得我係迫對方提出o既人嚕~?!
事因佢都覺得我會係甩人o個個,但同時佢又覺得唔想做衰人而會諗下計點做囉~?!
但無論我會係甩人定係俾人甩o個個都好,最終個結局同埋答案都係叫失戀呀~!!

講到我分手後會唔開心之時,佢突然同我講分手呢d麻煩野就千其唔好搵佢喎~?!
我當然唔會放過呢個位入佢啦,而佢就梗係話返我連佢講真話定假話都唔識分嚕~!!

而o係相處方面呢次同樣有傾到,而佢當然就梗係繼續堅持自己唔會再有大變~!!
事因佢今日都有提到佢o係呢三年內有改變,而部份轉變仲係我要求佢做o架啦~?!
好似戒煙一事咁佢其實係可以唔做,但佢最終肯聽係應該知道我出發點係為佢好~!!
不過佢都係深明我今次提出o既多項要求,其實都係同佢有住唔同層面o既關係~!!

就住旅行同埋加班會面兩項事宜,佢今次繼續話會考慮下及計劃下先再算啦~!!
事因佢都知道下月起需要加班,所以佢就叫我1/12時先再同佢傾傾有關議案喎~!!
而且我將於下個月再上去佢花都間屋一轉,事因我都要睇下堆車係咪仲存在嘛~?!

同一時段就住演唱會、聖誕節及樂園計劃等範疇,我地都先後再夾多一次啦~!!
雖則演唱會就已經定左案,但聖誕節就始終會受到下月能否加班而影響到啦~?!
而我就梗係先同佢講明只係加班處理,最多條件上大家傾完之後再執一執~!!

至於還相計劃同問題方面,雖然我已經追左佢無數次叫佢好盡快清左條數~!?
但係佢就話佢早已當係壞帳囉,而我就梗係叫佢盡量還俾我兼俾左個折佢啦~!!
其實佢起初都好企硬話好討厭影相,而我就話有相之後先可以整唔同禮物嘛~?!
同時我今次都有叫佢要開始習慣下影相,事因日後佢結婚都要影靚仔結婚相~!!

另外今日一係就唔食野,一食就竟然o係短時間之內去食左第二餐下午茶囉~!!
事關佢突然話好想飲茶餐廳o既奶茶,所以我地咪去搵個地方繼續坐住傾嚕~!!

關於演唱會計劃一事將於下月進行,而我是次仲表明我已經有三場飛o係手~!!
對於我要滿足到我自己要o既野呢樣能力,佢同阿仔都絕對唔會質疑我o架喇~!!

而我換左手機同埋叫佢做贊助兩樣野,佢當然就梗係又用窮呢招去做理由啦~!!
我知道叫佢做唔同方面贊助係唔可能,不過我就應該搏到部巴士模型返o黎~?!
同時o係呢部份我亦得知佢儲蓄問題,事因就住錢呢樣野我地都有深入傾過~!!

可能因為佢朋友呢件事令佢有所體會,所以佢忽然間對儲錢呢樣野又好認真~!?
其實早年我都同佢曾經探討過有關話題,但當時我記得佢係有儲蓄習慣o架囉~?!
加上佢當時答我o既數目亦都係合理水平,但今次覆我o既就竟然令我詫異嚕~!!
一向佢o係我心目中都有一個有計劃o既人,而且佢亦係好知道自己做緊d咩~?!
但係佢今次回我就竟然話想同埋做到係兩件事,所以我估應該真係有d野囉~!!

同佢已經步入第三年時間,今日同樣有就住呢個去留問題而同佢傾過下啦~!!
事因佢呢個掛牌位當年都唔易開,但開左之後o既佢又表現得非常反覆喎~!?
不過經過呢幾年之後反而令我地搵到相處模式,而佢仲話呢個模式將會維持~!!

我地鬥氣都已經鬥左近三年,而佢就話佢維持咁o既表現先會令我有印象喎~!!
而且呢個除左係我地未來50年o既既定模式外,佢咁樣先會令我心中有佢呀~!?
加上佢仲話我每次同佢鬥氣或者為左佢而勞氣,不過兩者都係令我開心囉~!!

今次唯一同平時唔同o既野,就係我地已經暫時冇再為未傾掂o既野糾纏啦~!!
可能我地都已經覺得宜家個模式係比較好,而且大家亦都唔會搞大家條底線~!!
所以好多未來o既計劃都會係以洽談方式去搞,而佢就話宜家唔會亂答YES喎~!!

雖然佢有好多計劃都仲唔肯答實我,但我起碼都未完全聽到係唔可以先啦~?!
但我及後試下叫佢為阿仔考試而唱K一事,佢就竟然話肯為名仔打氣而出現~!!
同時佢又提到早前同我唱K一事,亦係佢人生o既第一次兼且已經俾左我喇~!!

最後就住健康及生活等問題傾過,佢都覺得近年生活態度開始起左變化啦~!!
或者人學識會珍惜感情或健康都好,都必須經歷到某d事情先會去反省囉~!!
而我地今次講到捐血一事之時,仲得悉我地o既血型竟然都係同屬B+型添呀~!!
因為咁佢就話因為我地血型一致,所以我就經常都開住個心咁等佢泵血俾我~!!

最初為左得悉佢血型呢個問題,我地曾經一度為講左同冇講過而拗過下啦~!!
事因佢話佢之前已經話過俾我知,而我唔知只係我對佢講過o既野唔上心喎~!!
但我自己又好肯定自己手上應該冇呢方面資料,所以我先話佢係冇同我講過~!!

至於我地今日所講到o既話題,絕大部份都係同人生、感情同生活有關啦~!!
所以佢今轉就係咁唱〝獅子山下〞囉,或者呢首歌o既歌詞令佢有所共鳴啦~?!

雖然近月我先後提出多個決議案都未被通過,而佢亦每次都只係話考慮下先~?!
所以我就同佢講最好咪搞到我發爛,但佢就話平時唔發爛o既人突爆先驚人囉~?!
當然我就好清楚知道佢講緊d咩啦,所以我現階段都只係接受佢開出o既條件~!!

唔經唔覺都已經o黎到年尾時間,經過呢年o既大小事宜的確令我有唔少感受~!!
而佢今年o既表現的確亦算係較好,所以阿仔今年o既對手睇怕又再係佢喇~!!

連續劇

開首的一篇是某某出生 媽媽給寶寶奉上這一生頭一吻
開端之後或晴或暗 怎麼走就像連續劇也欠缺安穩

或者 於某集我可抬頭欣賞到你
或者 一轉念便要失去你
或者 轉折漸太多 遺忘怎擁抱你
或者 擁緊偏已斷氣

情人們一呼一吸相愛到底 結局或同樣
仍想將你我這幕 演得更理想
能修補即管修補 不要再想 再一刻人便缺氧
熟悉的歌曲 等與你合唱

新一章怎可是你我分開 可否改寫得像你我當初還相愛
只可惜上集難逆轉 傷感的下集仍然未播 我會修改

如果 當晚沒有分神來緊張佈置
如果 不必誤會再猜疑
如果 將對白說得平和 不加諷刺
如果 真的可有下次

情人們一呼一吸相愛到底 結局或同樣
仍然能拖緊彼此 走絕地雪霜
如能重修好一雙 不要再想 再一刻人便缺氧
明知可一起 不要再獨唱

情人們一呼一吸相愛到底 結局或同樣
仍想將你我這幕 演得更理想
如能重修好一雙 不要再想 再一刻誰亦要退下場
多得你在場 多得我在場 天空也在場
演好這一章  呼吸太無常