2011-08-12 18:49:00Ethan~

12/8/2011

  
因為今日係星期五,所以『愛人』今早就同我講話佢會返去粉嶺啦...
與此同時...o係尋晚Marcus同佢o既對話當中竟然有野令我地感到意外喎~!!

原因係因為Macuse今晚會去踢波o既關係,所以佢就打算返佢上水屋企啦...
但佢循例上都問左『愛人』今晚會唔會返寶田,如果係返就交低條鎖匙俾佢~!!

再者佢又同『愛人』講...
話如果佢得返自己一個係覺得悶或想搵人陪o既,就叫佢搵我上去陪下佢啦~!!
但佢同時又聲明...除左我之外,其他人一律都唔可以放佢(地)上去嚕~!!

另一方面...
今日lunch時間,三子就同左肥妹、Tina去左飲茶,而呢次就唯獨我選擇左唔去~!!
及後聽返佢地飯局中所講o既野,我都心裡有數知道佢地係會講有關事宜o架喇~!!

佢地五個人一齊食飯,會講o既野多數都會係近日公司o既人同埋事啦...
而且佢地各人會有o既反應同埋主導性,亦都已經o係我所預料o既之內啦~!!

而o係佢地完左今日個飯局之後,竟然無啦啦走去成立左個〝飲茶基金〞喎...
而呢個所謂o既基金係由『愛人』提出,而且負責幫佢地keep數o既人係我囉~?!

最初肥妹行埋o黎俾d錢我o既時候,我真係完全唔知佢(地)搞邊科嚕~?!
事關肥妹起初同我交代o既時候,我係唔知佢講緊d咩同埋點解要咁做嚕~!!

經過我逐一向佢地班人了解之後,先知道佢地一早傾好左要我去負責嚕~!!
因為佢地話係最可靠、最有交帶同埋最穩陣,所以我係最合適o既人選囉~!!

至於今晚較夜o既時間,我就同阿仔出左去新墟睇午夜場電影啦...
其實...約到咁夜o既時間先去睇戲,我同阿仔呢轉都真係第一次呀~!!

我地原定約好o既時間係10:30pm去M記等,不過阿仔最終就遲左近半個鐘~!!
而我地見面第一件會做o既事,當然就係會交代返近日會發生o既事先啦~!!
除左同佢講返稍後要做o既野之外,同時我都有同佢講下近期d經歷啦~!!

而o係我同佢傾傾下野o既期間,偉倫就路經M記出面而見到我地喎...
及後佢就入o黎同我地傾左一陣間計,而我地傾到差唔多時間就去左買野飲~!!

至於我地今次約埋去睇o既戲,就係早前我話想去睇o既〝人約離婚後〞啦~!!
起初o既我地對套片都唔係抱有咩期望,但係睇完之後又估唔到有d反思位嚕~!!

成套片除左有唔少搞笑位之外,講到感情線o既部份就係最令人注意o既...
正正就係呢部份o既劇情,令到我地對相處同埋感情兩方面有所感慨同反省嚕~!!

兩個人之間o既相處...到底要作出選擇o既時候又係會睇d咩因素呢~?!
會選擇一個對自己坦白但貪玩o既人,定係一個有其隱瞞但全面穩定o既人呢~??