2008-10-11 12:27:14Ethan~

11/10/2008

 
尋日就係阿二出道第六年,同時亦正式開始佢第七年生涯...
時間真係過得好快,轉眼間又已經過左六個年頭喇~!!

另外,今晚我地會繼續每月o既飯局...
一年o既時間咁又過左大半去,所以都係時候同佢地計下數~!!

大約6:15pm左右,我地就o係老地方等齊人啦...
而於齊人之前,原來阿大係叫左阿二去搵立立隻新碟呀~!!

由於佢地打算俾驚喜我o既關係...
所以就搞到要我到場之後,佢地先知道自己係白行一趟呀~!!=.=”
雖然佢地話自己今次做左傻仔,不過呢份心都令我都覺得開心o既~!!

期後,我地就商討今晚食乜兼行去搵位啦...
到左食飯時間,我地就聽下阿大講下近幾次去睇大學o既事宜~!!
另外,我地三個都有互相講下近況,而且都有搞下爛gag唷~!!

食完飯之後,氣氛就由輕鬆開心變得認真嚴謹喇...
問題積左有十個月之多,今晚我終於要一次過爆發晒呀~!!><”

問親佢地就梗係話冇問題,但問題就不斷累積...
之前積埋o既野我都未計,估唔到今晚竟然俾我見多一個問題~!!
我都唔係好想搞到氣氛變成咁,但我始終要等齊人先來質佢地~?!

一如以往...佢地都係俾我質到冇聲出...
今次比以往好左少少,佢地好快就講對唔住同唔再俾埋d垃圾答案我~?!
不過佢地o既對答一樣被駁回,因為佢地只係想我唔好咁嬲~!?=.=”

阿大話...好耐都冇見過我嬲成咁樣...
至於o係我鬧人期間,佢地居然夠膽到不停咁搞個電話嚕~!!
所以佢地亦因為呢個動作,而搞到俾我鬧多一樣野囉~!!><”

俾人鬧會覺得唔開心,而發惡鬧人o既亦都會好辛苦...
事後我已經聲明要佢地反省及注意各問題,否則就後果自負啦~!!
唔通...我真係一直做得唔夠狠~??>.<