2004-06-30 16:41:21Ethan~

1/7的前夕...

眨下眼...咁又一年喇~!?
時間真係過得好快呀~

自己親手帶出道o既一班細佬妹,兩個仔...
唔經唔覺,已經大個晒喇~~
睇住佢地細細個開始出道...
到左宜家大個晒,真係有好大o既感慨呀~~

過去o既呢一年裡面...
發生左好多好多野~
當中有開心o既,有唔開心o既~
而且,人事方面亦改變左好多~!!

身邊o既人都各有各忙,走自己要行o既路...
而且,呢年裡面...
我o既人生觀,心態亦改變左好多~!!

o黎緊就係我o既B-DAY
唔知今年會點過呢?!
又會唔會有D突破,特別事會發生呢~?!

或者係因為經歷左某D野啦...
令我對身邊o既人同物都睇得冷淡左~!!

雖然去年.你唔o係我身邊...
但係,既然我地有緣再聚...
希望(某人)你,可以令我重拾對感情o既睇法啦~!!

又或者係人生觀o既改變...
我冇咩心願喇~~
只求能夠『珍惜眼前人』~

願望就係...
我身邊o既朋友同我班家(族)人...
一切順順利利,開開心心,健健康康啦~~!!!

至於對我兩個仔呢...
希望佢地生性聽教,健康開心,努力讀好D書...
將來做個有用o既人,出人頭地~~
有個美好o既將來同人生~~
咁...我都已經好開心喇~!!!