2006-06-09 17:06:54吹時

二十世紀口賤少年

對於森美小儀被判入獄(姐咁講),我個人覺得小懲大戒。
唔怕老實同你講,吹時以前曾經係森美變態樂園既FANS,上當年佢地岩岩出道,我係好鍾意聽佢地做節目,的確係有創意又有心機。

但係而家果堆人(已經成為903既一個群組,暫且稱佢地為森美群組),口臭口賤,小儀係呢堆人入面既角色就係比人長期取笑,矮、醜、老紀大、無人要等。笑人果個固之然應該拖出去斬,但係小儀又繼續keep住個咁既形象比人恥笑,其實笑既唔係小儀一個,係千千萬萬個有相類特徵既女性!小儀請你尊重自己!

呢個森美群組絕對係將女性形容為豬扒之後既精神延續,藉呢個節目將呢種風氣發揚光大,教育更多青少年認同呢種口賤精神,肯定口賤有價,以恥笑為真理,完全視尊重為無物。

今次「最想非禮女藝人選舉」絕對係發揮口臭精神既極致(出得街黎講,唔出得街我估可以賤好多),條界越踩越過,今次終於出事,我真係好想講句應有此報。可惜節目停播,口賤精神卻早被發揚光大。

出面d MK小朋友口臭就話佢地唔識野無辦法,一個半個主持唔識野都算完又算喇,但係身為一個傳媒機構,竟然可以容忍呢種不知所謂既風氣咁耐,好心啦903!

講真,呢堆咁既口賤青年係我對903印象既唯一污點,對於903一直都好支持,好節目大把大把,芝see姑bi、 絕情谷、I love u boyz,以前既係咪玩野、軟硬等,即使少爺占衰衰格格、軟硬玩人、wyman撐雞巴渣,但係都會有message、有比心機做、留返尊重比人、有底線,而唔係森美群組果種以人身攻擊黎取樂為最終目的。
近年903興哂笑笑笑笑笑式主持,乜野都要笑,杜文澤、吳君如都算喇,佢地有佢地係節目入面既角色,笑係吸引人聽既手法,佢地都有比心機做好節目,但係森美群組既節目最終目的係恥笑、嘲笑、狂笑,又懶又無message,係就係合哂班MK少年口胃,但係呢d節目,sorry,我真係好討厭!

有人網上發起簽名活動話咩對佢地唔公平,其他傳媒都賤,點解淨係要插佢兩個咁話。佢兩個係唔好彩,但係都唔代表抵幫,要公平既話就不如逐個傳媒列哂表出黎,慢慢討伐佢地。傳媒為收視而賤,接收既人樂於接收,佢地都有負任,再公平d,就要討伐埋千千萬萬既口賤老中青少年啦!公平丫嗎!

荒謬!

上一篇:向幸福出發

下一篇:低智慧物種

又係吹時 2006-06-13 00:32:35

香港果d唔知咩婦女團體話佢地選舉最想非禮女藝人係侮辱女性,唉...

佢地入錯位,選最想非禮女藝人問題主要並唔係侮辱女性,而係教育d無知小朋友非禮原來係可以拎出黎講笑,非禮無乜大不了,於是間接教唆o靚仔隨便非禮人。

講返諗個題目出黎果個先,非禮係不自願既情況下,如果佢地個選舉話選最想親密接觸女藝人,成件事可以輕好多,諗條題目果個的確係個腦坐住左,咁簡單既中文,唔知係佢唔識解定係覺得非禮真係可以拎黎玩,還是想人注音佢個節目,用咁既方法黎嘩眾取寵真係蠢得可憐。唉...

佢地都的確係有侮辱女性,平時佢地成日拎小儀出黎笑佢肥矮醜先至係真正侮辱女性。

知道件事有問題但係出師名目搞錯,仲要鬧左咁耐無人糾正,我覺得成件事就好似鬧交果時大聲夾惡but無內容+對方自知理虧認衰仔,鬧交目的主要唔係解決件事,而係純發洩不滿情緒,唉......呢個社會......

吹時 2006-06-09 18:54:58

岩,應該對事唔對人,所以我覺得903問題大d,容許咁既口賤文化生存係台入面。
最大問題唔係呢次既單一事件,唔係單止佢兩個,而係支持或縱容呢種口賤精神。慘在佢地兩個已經成為呢種文化既symbol,因為佢地集偶像+傳媒於一身,又身先士卒,引發關注口賤文化既第一人,人地要攻佢地都出師有名,於是壯烈犧牲。

懲罰係應該,懲罰既意義在於令佢地(+所有支持呢種精神既人)知道事態既嚴重,所以我覺得唔應該縱容,又所以我唔簽名。

佢地兩個道歉,我相信對於已造成既口賤文化既局面唔會有咩扭轉。正所謂學好三年,學壞只需三分鐘(類似咁既意思啦下)。口賤文化既核心在於恥笑人地以取樂。佢地兩個道歉,只會比佢地教育出黎既口賤o靚仔恥笑,恥笑完佢地,繼續口賤。

nicola,我諗唔關佢中唔中大事,我一直相信個人操守與學歷無關。
希望今次之後,果班人真係會醒,會將自己教育出黎既口賤FANS教返去正途啦,但係真係一件好難既事。

thomas 2006-06-09 18:13:36

問題是他們都道歉,點解還要插佢兩個?而且插的傳媒為收視自己也有賤,有資格嗎?社會時常提出要給機會範錯的人,要追討伐不放,公平不是對事不對人嗎?