2006-05-16 08:09:17吹時

向幸福出發

我地時常受到傷害,其實最能夠傷得我地深既,往往係我地自己。
傷害我地自己既,更加係我地保護自己既執念。
被人傷害後,唔肯重新過新生活,自己將自己埋藏係上次既慘痛經歷入面。
幸福敲門,屋入面既人,生怕會有惡魔妖怪,緊閉咀巴,將空間扮作無人存在。幸福見無人應門,於是只有走回頭。

聽到腳步聲漸次遠去,失落越加濃烈。
空間裡遺下一片死寂以及慘痛回憶,自己在空間裡繼續悲傷,埋怨點解無人送幸福比自己。

受到傷害,唔緊要,用d時間慢慢調息,調息入面包含改變自己既意思。
過程總係痛苦既,比起將自己收埋更痛苦。因為調息除左要面對別人既缺憾,仲意味住要面對自己性格既缺憾,審判自己既缺憾。
結果可能係無罪釋放,保持認為無罪既自己,生存方法有兩個:一係走遍世界,搵一個包容到自己缺憾既人,一係接受人地冷待自己,睇下你認為幸福既定義係乜野啦。
差d忘記,調息又有另外一個名,叫做「成長」。

我地每日都生活係選擇裡面。
而我,期待調息既結果。

上一篇:自我調適

下一篇:二十世紀口賤少年