2006-09-28 06:42:30吹時

低智慧物種

話說兩車互揩,各有所花。

果條大叔,架車花果少少,就算比左錢你都唔會拎去整架啦,你架車本身都咁污穢,根本都唔覺花左,你真係咁鍚部車就唔會比架車咁污穢啦,為錢之嗎。
明知架條車龍郁緊仲隊到個死人頭咁鬼出停係度,咁樣同伸隻腳出路中心等kick人有咩分別呀!法理係輸左比你,但情理點都係你仆街囉。
我爹仲咁好心同你講道理,真係諗下係咪自己唔岩,但你條粗人就係度越講越大聲,凶住哂,又話認住架車認住個人,唔賠都得不過架車就點點點,恐嚇牙?即刻打比law朋友,問清楚咩叫恐嚇,好,你有咁講過就得喇,報左警備左案第時我地架車有咩頭暈身慶請你上區坐下都咪話唔好玩,煩爆你條尾都夠開心啦!
點呀,比我地大返轉頭又係度縮沙,三百蚊唔係話夠你換個bumb把下話,驚咋掛~

你條女人,又叫我地唔在場唔好出聲,你自己咪又係唔在場?係度搵我亞娘埋手,越講越大聲,咪見佢個樣似好蝦喎,仲話返我恐嚇你?我只係凶啤and then叫你唔好蝦我娘咋喎,連恐嚇都未知點解就唔好拎出黎拋我啦亞無(無知婦孺既short form)。

真係物以類聚,低智慧低文化夫婦。

呢單野更顯出我爹人格高尚,佢係咁惡劣既環境下仲睇下係咪自己做錯先,原來我爹都真係帶點戇直,話時話唔怪得我都有少少. . .