2006-05-09 15:30:28吹時

鵪鶉的快樂

某同學參觀完我個留低你既愛之後,稱我為烈女,話自己係鵪鶉,仲係自己既space度話佢鵪鶉鵪得好快樂。
如果我仲係以前吹時既話,我會好羨慕,但係而家既吹時,會覺得做女人做到咁,其實都幾可悲。

係男朋友面前要扮哂溫柔賢淑,硬將自己真實一面強行壓抑,男朋友叫你早返你唔敢夜走,男朋友叫你唔准著低胸你唔敢著埋露背。
我唔覺得失去自尊同自由係一件好快樂同值得自豪既事。

有個穩定男朋友,的確係每天都風和日麗,世界一切好似(!)都好美好。
上當年既我,就係比一個穩定而又愛我既男朋友,每做一樣野佢都呵護備致甚至幫我做埋,就係咁,我就變成一隻寵物,仲要係一隻唔洗專登討人歡喜既寵物。

但係世事無常,尤其當係你開始覺得你下半世人都屬於佢既時候。

被遺棄既寵物,除左寵物既功能之外,呢隻野係咪已經失去自己既價值呢?係咪會變成一隻係垃圾堆中既廢物呢?
寵物既價值係由主人賦與既,所以我吹時不再甘於做一隻寵物,我唔洗驚會有被遺棄既一日,我有我自己既價值。

我的確係有再次成為一隻寵物既機會,但係我努力爭脫呢個機會,我唔容許自己為左人地賦與既三餐一宿而唯命是從,我吹時既價值由吹時自己一手創造,唔洗經由男人或愛情黎肯定。

上一篇:飛我丫,笨!

下一篇:自我調適