2006-05-07 06:21:02吹時

飛我丫,笨!

我身邊大大話話都有五六個女仔做出一d等人飛既行為。第一個係我。
態度極差,故意地差,將佢終於開始嘗試為我付出既丁點心意,目無表情地ban返轉頭。
最後,我成功喇。佢終於無再搵我喇。
雖然明知呢個係我預期既結果,但係始終唔會係一件好受既事。
大個女既我,又平平安安咁獨力撐過。我相信我既決定。


你會問,既然等人飛,點解唔自己主動出擊?
好簡單姐,分唔到囉。明知大家最後唔會有好結果,明明佢對自己唔好甚至可以稱之為衰,但係又做唔出手起刀落,唯有做到你唔衰我衰。

已經提出好多次分手,但係女人記性係差d,每次佢比多兩錢肉緊,又唔記得佢幾衰,平時點對你呼呼喝喝,點忽冷忽熱,防線又就咁被衝破。
即使呢個男人唔愛你,你提出分手既話,佢都不甘被飛又或者未搵到第二個代替你,於是會追返你,所以唯有等佢飛你。

受夠喇,唔想再過呢d情緒癲波既生活。
唯有將平時有幾大小姐、有幾刁蠻任性、有幾粗聲粗氣一次過,發揮到極致。

「飛我丫,笨!」