2006-05-07 03:18:26吹時

一句足以令我自豪既英文

假前男友自從比我故意激走左之後,好一段日子無再同佢聯絡。
雖然有時會諗起佢,諗下姐,用幻想黎紓解下壓力都得掛。

前晚無聊開左個十年都唔開一次既icq,佢竟然主動「;)」我,我以一句「好耐無見」黎回應。佢話佢而家係office,睇唔到中文喎。

Sorry,我吹時英文真係唔係咁好,不過同人網上傾偈查下查下字典都可以勉強溝通到既。但係我吹時都有我吹時既忙碌,我都有論文要做,或者用中文都可以飛快地回應,但係呢一刻,我無咁好心機打英文黎就你。

我一直以黎咁努力打英文黎就你,仲有其他其他,你從來都無珍惜。
咁簡單既事,點解唔可以搵個睇中文既software黎裝左佢?

“I think there are thousands ways to read my words, if u want.”
(中譯:我諗呢個世界有好多方法可以睇中文既,如果你有心既話。)
我唔知呢句grammer岩唔岩,你都可以笑我grammer唔岩。但係呢一句,已經幫我爭返我身為女人既尊嚴返黎。

可能佢係office真係百忙之中抽空同我傾偈(不過我估佢應該唔係囉),我仲要求佢搵睇中文既方法係有d細路女。
不過,對住d咩人,我用返d咩方法姐。

上一篇:賣火柴的吹時

下一篇:飛我丫,笨!