2006-05-02 15:17:17吹時

賣火柴的吹時

踏入四月,身邊大量朋友突然相繼失戀,真有點措手不及。

其實,你地已經算係幸運既一群,因為可以過有伴侶既聖誕、新年、情人節等標誌住幸福溫馨既大時節,以及最適合擁抱既冬天。

記得當時其中一個幸福既你,情人節當晚係msn入面問候我既近況,而我既回應,就係一句「我唔想同有拖拍既人講野。」此後,我們失去聯絡已經有一段日子。

你睇,五月喇,又係新季節既開端,失戀既女朋友仔們唔洗怕,我地仲有時間裝備自己,可以準備去著夏天專利既小背心短裙仔去迷惑身邊既男生;而男朋友仔們,又可以係一眾樂於展示自己既女孩子中,找出你心儀既一個,進行一連串浪漫既攻勢,發展一段新既戀情。

又係一個春情蕩漾既季節。

雖然季節轉換之間,難免會有失落寂寞既時候. . . . . .
而我,係你地還幸福快樂既日子裡面,早已經係寒冷孤單既冬天,被迫學習自食其力,賣火柴維生。
所以,而家既吹時,可以帶住上季賣淨既火柴,去燃亮你地艱難既日子。

靜心等待啦,開始換季架喇,the best is yet to come.
我知呢句說話由我呢個白等左兩年既人講出口係有d欠缺說服力. . . . . .
點都好,至少有我墊你地屍底,唔洗驚。

萬物運行,必有規律。而我又知道,夏天一到,吹時既火柴將必再次埳入滯銷既局面。所以唔緊要喎,我寧願將我既火柴為你地燃燒殆盡,總好過自己一個人,望住火柴們,因為我質重於量既無聊信念而逐漸熄滅。