2006-04-29 22:02:00吹時

係呀!我對朋友既男朋友都有偏見呀!

係呀,我係有偏見呀,我小器呀,我細路女呀,我個人就係咁唔理智架喇!

鬼叫你做左我好朋友牙!
無辦法架喇!無得走架你!

鬼叫佢將你由我身邊搶走牙!
係呀!我唔制呀!係佢將我係你心目中既排行榜位置迫落一級!

鬼叫佢同你close過我同你牙
我就係拍過拖知道最親密果個一定會係男朋友呀!就算平時對佢點唔好其實個心都係係佢度呀!

鬼叫你係我面前講佢有幾衰牙!
你拍拖有幾開心我感受唔到,淨係感受到你有幾唔開心!
就算佢之後對返你有幾好我都忘記唔到你放下自尊既委屈!忘記唔到你當時既眼淚!

鬼叫我無男朋友牙
. . . . . .

鬼叫我太愛你牙
做得我朋友既咪洗旨意我唔愛你!

上一篇:Sorry, Dad

下一篇:I miss you, mami