2005-01-24 15:44:50包包

~釣魚~

星期六我同豬豬仲有大伯去左東涌釣魚,我同豬豬一放工就係文記等再去食飯,入到東涌都係兩點半,佢地整野既時候,我已經忍唔住用魚排試下有無魚,都唔洗兩分鐘已經釣左條中型石狗公,哈哈~好開心呢,姐係d魚開口食野啦~跟住我地開始用浮波釣法,大伯好勁呀,一開波就係咁中石狗公,哈哈~~其實我地係想釣白"立"呢!!後來我同豬豬分別都中魚,但係都只係石狗公,雖然我釣到一條好巨型既,但係都唔係大魚來既,釣到一半,仲有d魚家放網捕魚,唉~~嚇走曬d魚,但人家收完網之後無耐就中魚喇,嘩~支竿好彎呀!!!中好好力咁~~釣到上來都幾大條架,開頭都以為係白"立"來的,點知回到家睇清楚,先知道唔係白"立"係連尖呀!!姐係我地最後釣白"立"既計劃都係失敗左,無計啦,下個星期再去過!!!我個日既魚獲係好多好多石狗公同連尖一大條。我地用左d石狗公來煲魚湯,但係一d味都無,可能水太多又太小魚啦~仲個條連尖,清蒸---但完全係無魚味架囉~~可能連尖唔係用來清蒸啦!!下次我地會再努力架喇!!!!!!!!!!