2020-01-31 10:58:10夏寒

影片與罪惡第二部(七) 情書二

亞歷山大寫情書 給晴柔

Hello Love.


Everything you say to me reassures me that I am appreciated. I want you to know that you mean so much to me. From the first day we talked, you were determined to get to know me. At first, I was a bit skeptical about you because of your persistence, but you quickly grew on me. I want you to know that every moment we’ve spent together since the first day we met holds a special place in my heart. I was afraid at first that if I let you in I’d regret it, but I haven’t regretted a single moment. I trust you, and I know you’ll be there for me no matter what. I trust that you’ll be faithful to me and that you won’t hurt my heart. You tell me how you want only the best for me. You tell me how special I am. You tell me how you love every qualities of a man i am. You just make me feel extra special; make me feel a sense of warmth inside. I want you to know that I love you for this! I love you for being so caring and genuine. I love you for everything you’ve done for me. I love you for the happiness and joy you bring to my life. I love you for you! We don’t even need to talk to communicate with each other. By just being together, holding hands, or cuddling, we can sense each other’s thoughts and inner feelings. I want you to know that I want the best for you as well. I want you to succeed and I want all your dreams and fantasies to come true. I know that in me you see a Great man full of kindness, understanding, and compassion. A Great man with an open-heart. A Great man who puts a smile on your face everyday. I will be that man who’s there for you just as you’re there for me, the one who encourages you through life’s ups and downs. But ultimately, I want to be the man who is your everything. Not an hour goes by that I don’t think about you. You have brought so much joy to my life and you give me so much to look forward to when I wake up every morning. I want you to know that I sincerely appreciate you and I can never tell you enough that “I LOVE YOU!”

Your Casper, Alex!
親愛的。
你對我說的每句話都使我放心。我想讓你知道你對我很重要。從我們交談的第一天起,你就決心認識我。起初,由於你的堅持,我對你有些懷疑,但你很快就對我熟悉。我想讓你知道,自從我們見面第一天以來,我們在一起度過的每一刻在我心中佔有特殊的地位。一開始我很害怕,如果我讓你進來,我會後悔,但是我沒有後悔過一刻。我信任你,而且我知道你無論如何都會在我身邊。我相信你會忠於我,不會傷害我的心。你告訴我,你只想要最適合我的。你告訴我我有多特別。你告訴我你如何愛我一個男人的每一種特質。你只是讓我感到格外特別;讓我感到內在的溫暖。我想讓你知道我為此而愛你!我愛你如此關心和真誠。我愛你,因為你為我所做的一切。我愛你,為你帶來我的幸福和快樂。我為你愛你!我們甚至不需要交談就可以相互交流。通過在一起,牽手或擁抱,我們可以感覺到彼此的想法和內心感受。我想讓你知道我也想要最好的。我希望你成功,我希望你所有的夢想和幻想成真。我知道在我身上你會看到一個充滿仁慈,理解和同情心的男人。一個有開放心的男人。一個偉大的人,每天都會在你的臉上露出微笑。我就是那個在你身邊的人,就像你在我身邊一樣,一個鼓勵你經歷人生坎坷的人。但最終,我想成為最重要的人。沒有任何一個時間,我沒有想你。你給我的生活帶來了很多歡樂,當我每天早晨醒來時,你也給了我太多的期待。我想讓你知道,我衷心感謝你,我永遠
沒有說夠我愛你!”

你的卡斯珀,亞歷山大!
(悄悄話) 2020-02-03 10:17:24