2007-06-18 00:46:30

爸爸節快樂

(因為懶惰的關係,,,
所以就把blog直接貼在這裏了...
對不起喔> <辛苦各位了..)

今日係爸爸節~~
父親節快樂!!><
今日爹地大哂!!!

講番起今日先~~
今朝同左子東去返工~~
順便一齊打兵兵波~~(返工地點,,)
小桃都黎左~~
突然地發覺~~~
原來自己真係幾掂架bo~~
可惜都係唔夠小桃同子東黎= =
啊!!!點解咁架..?>0<

打完波之後...
打番比媽媽~~
o my god???
佢地唔係等埋我去飲荼ge咩???!!!!
點知已經去左皇庭(氹仔)飲荼囉~~~
莫名起火...好鬼興...好大聲咁同我媽咪講野..
(sorry呀靚媽~~><)
我都唔知點解~咁鬼大火...
隔離哥兩個都呆左...
唉...痴左線~~~
so...最後同左子東食飯仔啦~~~

then夜晚同左dady老爺爺(小丁丁幫我阿爺改架= =)
去左皇朝某某餐廳食啦...
咦...麻麻地ja~~
不過算啦...
食餐飯...大家開開心心咁坐埋一齊咪ok囉~~~

at last~~
好多人都問我今日去左邊到玩ar...
點同爸爸慶祝ar??
我第一句都係話我無架~~~
因為的確我今日做ge野...
除左食飯外...
都係同爸爸節無咩關連ge...
(唔係我唔想架...佢地唔理我先架><...賴人中~)
之後聽返靚媽講~~
原來佢地今日飲完茶之後去左黑沙玩水...
有d慶幸自己無去tim...
因為如果我有去到...咁就真係搞好耐lu...
唔係好想逗留係個地方咁耐..(especially又悶又熱的時候)
anyway~
陪佢地...我都係開心ge...
平時咁忙~~陪下都好應該ja~~(扮番乖女先~~ho)

爹地~~
爸爸節快樂ar>v<
(唔好企圖糾正我ge爸爸節...
as me like, ok? yo~)

上一篇:極點

下一篇:畢業典禮

淅~ 2007-06-18 20:24:42

我想陪都無得陪呀~~~~~~