2006-06-13 23:52:41美美

「你考我呀?」

  繼巴士亞叔紅遍全城之後,中心又有皆話啦~

  之前同事勁答IQ題,依家又黎多個中心亞蟬!

  雖則對左唔係好耐,但經我精明眼一睇,就知呢條友都唔係做既!淨係識得話「我咩都唔識...」又前言不對後語,仲要成日妙嘴妙舌,真係救命!!!

  尋日我地VOICE TEAM四寶去左行街街,呢個話題就講足成日,所以繼巴士亞叔之後,我地不得不封佢做中心亞蟬喇!個句「你考我呀?」,真係要講足一個月先夠~~~

  不過都唔使咁動氣既,一個人衰,又點會得你自己一個覺得係咁呀~ 佢再係咁就死硬啦...

  後日飛啦,咩都未拾又未PLAN...好緊張呀,hoohoho:)