2005-03-31 01:05:06尚未設定

2005年 3月 17日

2005年 3月 17日 星期四

今個星期都過得 ok 快, 話咁快就星期四, 返多兩日半可以放下假休息下了, 好想搵日大覺訓啊. ~

Lunch 之後去返尋日放工前去的 Kier公司拎票, 又係沙田啊, 不過今日大約兩點出門口, 去到沙田之後拎完票再返返 office, 計埋晚上回家, so 今日會三次來回紅磡 and 沙田火車站啊. ~

放工約左 康仔 去食dinner, 不過大家講好食麥記, 我好耐無食了, 好鬼想食. 我食左個豬柳燒烤餅餐, 都真係幾好味啊, 下次試下另外兩隻先. ~

之後去左好運買 pc game, 買左隻 ‘ 三國群英傳 V ‘ & ‘ 創業王 ‘, 後者好似幾得意啊, 諗住返屋企試下玩, 點知一試, 兩隻都話有果個什麼防烤咩咩, 所以玩都玩唔到, oh shit, 兩隻都成八十元, damn, 我諗要開始買正版 game 先得了. ~

隻左腳大脾條筋都仲有小小痛啊, 明晚放工有波踢, 真係唔好拉親啊, 星期六都有波踢ka. 明天早上 Eva 叫我去 Kier 送文件, 又係沙田中央廣場果度, 都好la, 可以晏小小返 office. ~

有時真係唔知自己想點, 真係唔知自己係度諗緊 d 咩野, 我都唔知自己做緊咩……


Eric 於 2005年 3月 17日 晚上