2004-11-04 16:41:52低d黨

Exam ="=

又係時候收拾心情準備考試喇~~
雖然有d太遲..
我都唔預今次會有好成績=_=
但係… 但係人家星期六生日喎><!
都係玩埋先算XDD
不過都係冇得掂電腦架喇聽日開始
事關本人十分孝順=v=
阿媽話唔玩得咪唔玩囉~
其實都好既'''''''''''''
因為我一掂電腦就唔會再做其他野架喇..

咦咦..oral我要同@_@一齊考呀
唔想><!!!!!
可能係因為某人既關係我唔係好鐘意佢..

好好好驚呀......=口="
搞乜鬼我班咁多人有睇我日記架..
我以後都係唔寫咁多私人野喇=^=

P.S.mei2!!我份生日禮物呀XD

by chai


PIC 美艷sa~~>v<