2008-07-04 03:16:51SuN*♥

做Gym,,,,

今日晨口甘早就起左身,,點解??
真係要去做Gym,,起身搞掂野同埋阿哥出左去,,
首先去食早餐,,同埋佢d fd,,佢d fd真係幾盞鬼,,
尤其戈個叫"太子",,haha!!!笑到我肚痛,,
食飽後就去左海名居戈個健身室,,原來海名居都幾大,,
個泳池大過保利達戈個多多聲,,Pro得多,,
換好曬衫後就去左健身room,,首先做下warm up~
then黎真la!!!!!做左好耐好耐,,好攰好攰,,做完成身散曬,
真係要持之以恆先可以練到d老鼠仔出黎,,
到左1點幾左右番番屋企,,晏晝羅拉黎左我度煲湯,,
又煲左個面我食,,thx^^~,,好好味,,d湯都好好飲,,好啱胃口!!
跟住訓左一陣就羅拉自己走人了,,因為我太累了,,
本來約埋古ka and 咸昌去目弟戈套"街頭超人",,
但今日係首映la,,d人多到喊,,打去Macau Tower戲院都話得番兩側,,
澳門大會堂方面羅拉阿妹又話冇曬中間,,永樂冇電話唔知點問=.=!!
結果順延到星期日la!!!!所以成晚都喺屋企,,,好熱好熱!!!!

(今日做完Gym,都冇口甘冧,,估唔到到左e+呢個moment,,先黎口甘冧,
成隻手and條頸係劇痛,,我都知ge,,冇做口甘耐,,突然做番一定會口甘,,
但呢隻feel好難受,,令我卻步,唔知聽日去唔去到做,,好想做,,
因為唔想放棄,,但如果做隻手又唔聽話,,算la!聽日先算)

上一篇:終於畢業!!!!!

下一篇:愛不惜手!!!!

妹妹 2008-07-04 22:50:48

咪咁易放棄wo ! 哥哥

版主回應
i won`t!!don`t worry la^^~
i just encourage myself
2008-07-05 01:45:07