2008-07-01 02:50:46SuN*♥

終於畢業!!!!!

雖然已經係尋日ge事,,但我都以今日ge為第一人稱la!!!

今日係最後一日踏入濠江中學大門了,,心情百錦交集,
番到個班,,望番下面,,,,,拍左好多張photo作記念~~
亦都同左好多同學仔拍照留念,,,留下好多回憶!!!!
臨走戈陣,,,,真係好唔捨得!!!!!!!再見了各位同學!!!!>
喺整個高三ge過程中,,我品嘗了友誼的真正味道,,
味酸苦辣什麼都有,,但最後一刻我品嘗到的是甜,,也有酸,,
我學識左獨立,,尊重,,,敬愛,,多謝你地,,,
多謝高三(11)班吳少瘋癲團的一眾成員!!!!!!!!!
吳係(高三11班)!!!!!!!!!Thank you!!!!!!!!!!
希望你地,,所有人,,,唔好忘記我,唔好忘記高三11班的一切!!!


(今晚D相我會post喺呢度ge相簿,,,請大家移玉步到我的相簿觀看吧)

上一篇:終於可以login番,,

下一篇:做Gym,,,,