2008-07-05 01:41:06SuN*♥

愛不惜手!!!!

我兩隻手好似傷殘左口甘,,提高一d都唔得,,
伸直都唔得,,做完Gym ge後遺症,,好慘a>
今日起身,,羅拉黎左我屋企又煲湯,,
今次煲係"蕃茄粟米煲瘦肉",,超正a!!!!
真係前所未有口甘正,,真ga,,唔係假話,,haha^^~
飲飽飽後,,仲幫我"練"下骨,,好舒服,,好多謝,,
真係好多謝佢對我做ge一切,,好偉大!!我feel到ga~~
then過左一陣佢就同古ka出街,,而我就吽喺屋企,,
到左夜晚出去踢波,,唉,,好唔開心,,又入唔到波
自從之前拗完柴後,,都未打破入球荒,,往往都miss左d chance!!
又因為雙手ge關係,,跑步又跑得唔係幾好,,,要就住就住!!

then番到屋企,,買左sushi食,,再飲番d愛心湯,,正!!!
今晚沖涼真係沖得好耐,,仲耐過拗柴口甘=.=!!
雙手ge動作慢過螞蟻!出到黎老媽幫我攞d藥膏卒下,,好好多!!


(羅拉7號就要番工啦>

上一篇:做Gym,,,,

下一篇:街頭超人!!!!