2007-12-29 13:14:27茹茹咪ீ

◦ °ღ無聊ღ ◦ °

好無聊斗假日唷!!




聽說今天媽媽跟爸爸 還有叔叔 跟阿姨 要去吃好料斗呢!!




因為ㄚ



聽說 蘭傑 哥哥 又升官嚕呢!!當兵的那種官0.0





真不錯!!





可惜 我不能去




因為ㄚ






媽媽說車子 坐不下啦!!





爸爸叫我做後面






媽媽說這樣會很不舒服!!






我就不去啦!!






哈哈










恭喜 蘭傑 哥哥ㄚ!!



雖然沒去





但如茹咪的祝福永遠跟隨著你唷!!




⊙﹏⊙ 恭喜 升官啦!









哈哈





今天ㄚ





又上我跟姊姊在家啦!! 玩電腦跟 看電視 也不錯啦!!





不過 快考試嚕!!





也要趕加油 看書啦!!


不可以在混嚕!!>_<








茹茹咪 要先去做家事啦!!




好多ㄚ




做不完嚕 誰要來幫忙呀!!




哈哈....



開玩笑斗啦!!






那 先 降 啦....







閃!! 閃的真快ㄚ!!




→ 這是我 跟我 可愛斗姊姊 全家一起去基隆拍斗唷!!




>_<



我真斗要閃啦!!




0.0