2004-07-04 20:51:25阿佘

打開心門!!

今日係我地團契第一日改革呀!!即係返星期日喇!!其實咁樣對我黎講會好d既,至少我返晚堂既時候我冇咁眼訓嘛!!不過我今日唔係咁開心囉,因為同其中一個團友個“gap”越黎越大呀!!佢好似唔願意去同人分享佢既難處,雖然你既性格係咁,但係你唔講我地又點知你唔開心d咩!!雖然我都認我比較串左少少!!sorry呀~~但係我都係想你講出係有咩唔開心之嘛!!我們係大家互相禱告,一齊去分享架嘛!!點可以唔出聲呢,唔得咁架bor!!你要靠著神給你的力量,凡事都能做!!所以要靠祈禱同分享架!!知道嘛!!要常常喜樂嘛!!

希望你會睇喇!!

今日睇讚美之泉呀,睇唔同唱架!!同埋今日choir冇咁放呀!!我地個晚放d !!he he!!