2010-11-26 02:00:48

新的"養生棧"


咦,,,個度燈火通明,又咁多人,係咩黎呢??
等我去睇下先~~



哦~~原來開左間鋪頭,叫養生棧,唔知好唔好味呢?
上年個間都似話賣魚蛋出名喎...



終於輪到我na....顧客可以一眼睇曬佢地個工作環境...
唔唔唔....都几衛生既...唔怕食壞個胃bo~!



几經辛苦,終於買好左你na....set b!



咕嚕...咕嚕...... 好肚餓.睇下有咩食na!!
1.set b(+1份餃子&茶凍)=$25


2.set b(轉凍奶茶!)=$21.5



 跟餐的係魚蓉燒賣..555...味道..不過不失na!
因為都係買番黎既je~


之後係煎到香噴噴的餃子,同祐漢市個d,都可以比下wo~
因為我like 韮菜~

套餐的奶茶,曾經試過唔記得攞糖...then...= =!


主菜係度na......傳說中的主打飯糰,
聽聞話有三種口味,紅米,五穀米,糙米,
但我每次都只買到糙米...唉~~我想多d谷物ar!

呢張圖充分反映左...我覺得過大的膠袋...


飯糰的餡料......係吞拿魚+粟米+頭菜(?)
味道都ok既...但有一個問題..
唔like食魚...個d人點算呢??

成個飯糰都好足料,味道都MIX得几好!!


最後,當然食埋招牌個茶凍NA...
滑溜溜,差D夾唔起....
"骨"一聲,就滑左落D腸到LO...
但無論菊花杞子/茉莉花/普洱的茶凍都係竹好味既
仲有可愛的水果形tim!



總結.....味道同價錢都可以成正比o既...
連我無食過的套餐飯,我都見到比小泉的更用心,更健康&足料!

但係...個效率始終太慢na....我體諒到可能人手上的問題..
但做生意唔係可以咁計....如果趕時間,亦得可以為此而唔買...

而包裝上,我覺得可以改良ga...連套餐飯糰的裝袋時間都係好慢...
收銀又無餐mark低...有少少混亂...
套餐的飯糰&燒賣可唔可以考慮搵一個比飯盒小的盒仔呢?
咁樣整好就可以放落去...好似d拼飯咁一格格都可以節省少少時間...