2010-11-28 01:18:15

久未相聚

好久好像沒有約一個朋友出來聚,趁記得,就約了她在朝早...
自己遲到~~唔好意思na...
但原來我們想去的餐館也沒有哪麼早開na...
所以,我們只好到望廈小社區坐著聊天~
等等等....
原來開12點半er......我們12:10到~老闆娘都馬上讓我們進了~

這間葡式茶餐廳叫"雅麗娜"


環境都幾清幽,雖然係大街上,但入左去,都有好濃的外國感~

 


佢的樓梯同裝修都好有home的feeling ga...




努力等食的兩人,望到張餐牌,無set

兩個人,你眼望我眼...5係好識叫..

而個waitess又只用英文...懶懶的我們只好指了兩樣..



招牌的免治豬肉飯跟波蛋,同真係好辣的咖喱雞~

(但我唔明點解得咁少的一碟飯.........明明兩個飯>.<)






手動套餐中...其實佢係咪以為我地食唔曬?



其實d飯真係好少,連我呢個平時唔食飯的人都覺得...
呢兩個餐其實得一碗飯lo...

而就服務上,我地落左餐無耐....老闆娘已經disappear-ing....
而係我地食飯的1hrs內...
竟沒有客人入鋪頭.....(學生哥生意?)

坐左咁耐,就算無叫野飲.
連杯茶水都無,個waitess只係識企係後面電視...

下次?再諗下na.....

p.s,我地食緊飯時,有隻bee係我地旁邊...
個侍應搵張newspaper一野打死左....但我地超怕隻bee飛開時以為我地要滅佢...
一間叮埋我地咪死na= =