2006-05-08 23:13:15sInO

母親節....

一年一度ge母親節又0黎la..
為左今年ge母親節 我地諗到頭都大埋..

因為我屋企人唔食得多.. 所以諗左好耐book唔book buffle好~
到最後.... 放棄了... 都係buffle la~~ kakak ^^"

到底點解母親節會大過父親節ga lei?
因為母親們都好辛苦咁生我地? 但父親... 唔係應該仲辛苦咩?
每日都好辛苦咁搵錢返0黎養我地.. 明明好錫我地 但又唔可以做到出面...
咁點解..... 父親節個個都可以遺忘? 所以我決定
以後ge母親節同父親節 都要一樣咁重視..
我仲要令到一直都冇咩呢種觀念ge 梁小朋友要同我一樣~~
kkakaa~~ 話哂我都係 隻wowo ge a ma 丫ma~~~
幾咁偉大ar~~~

kakkaaa~~

梁小朋友你加油la~~ love~~