2008-04-04 21:02:42♡"OK♡

[08清明]攰到爆炸啦

上年因為扭計無去清明
卑爸爸省餐)|
所以今年都唔敢唔去

其實都唔算好難過
同d比我細好多既堂細佬一起好好玩
有個堂細佬巨之前好串好靚仔
結果巨經過上次暑假肥左好多啊哈哈~
肥到我一開始認唔出巨
但之后我地玩得好開心
巨超得意的!
生得好似d鬼仔甘
眼睛大到電燈膽甘(大過魚蛋!)
眼睫毛令我妒忌到爆炸!!
超級超級無敵長超級超級無敵翹超級超級無敵密超級超級無敵黑!!!!!
啊啊啊啊啊啊啊啊啊
點解要生系巨一個男仔身上啊,
好唔公平啊
我為此郁悶左好耐.....
(不過都系同巨玩得好開心)
仲有就有個表弟把聲好尖,仲好似女仔!
好似我d音癡+鵝公喉就超羨慕他啦~

總之都算ok開心
不過飛鵝真系好多人 卑d煙熏到快暈SOS.......

拜完山之后爸爸車我地去一間飯店度見一個巨廣州來既表姐
(唔系好遠房個種,而系好親個種)
跟住我地去曬
我見到之前我未見過的兩個表哥
(可能好細細個個時見過,但我真系無咩印象)
但覺得大個個表哥好眼熟
唔知點解
我覺得巨都覺得我好似好面熟
仲有個細表哥讀緊專2
講真
不要說我中意及靚仔
細表哥真系幾靚仔
可能第一印象巨件三葉草 黑×金 外套令我頓生好感
(無辦法,惡2吻里面直樹老是穿三葉草贊助的東東,巨著見 深藍×黑既三葉草運動服好睇到爆,完美征服我啦!)
側面同正面都幾唔錯....
不過巨唔多講野
仲有個大表姐
巨系今次既司機 今年都23魯~
不過生得好后生
總之覺得見翻呢三個表姐表哥還挺開心的就對啦!
表姑媽(姐爸爸的表姐)真系好掛住我地呢邊的人
一直問爸爸這邊的事一邊回憶舊事
后來車上爸爸告訴我
其實他還有一個表哥偷渡去hk時走了.....是表姑媽的弟弟
不過表哥表姐們都好有禮貌
大概因為他們年紀比我地大褂
一直都好耐心甘同大人們講再見
連那個一向少話的細表哥也是 
看見他很認真地跟我的爸爸媽媽們說再見我甚至有點不敢相信
沒有夸張哦

我想我以后應該可以變成那樣子的人
也就是思想行為都要比現在成熟很多的人

其實我明天也要去gz啊
我多想叫他們車埋我去
但都系算了
之前又不是特別熟
又要麻煩人地很不好意思
明天還是自己執生吧
 
sos:究竟明天有無人可以陪我去gz啊!!!!????

爸爸說他還有一個在上海的表姐
一直很想回來順德
可是身體不太行
我突然就很感慨
人啊
其實都很脆弱
我也是從那一刻覺得
我一直在心里堅持以后上大學一定挑遠的去
方便脫離家里的掌控
這樣的想法真的很自私很自私
說不定我以后會后悔呢
反正還是那句話
珍惜眼前人

現在心情不很舒暢
邊個可以陪我講下電話啊

究竟今天晚上要不要寫作業啊
但今晚不寫沒時間寫了啊
但又實在很累不想寫
也很想用電腦不想寫啊

神啊
救救我吧