2008-04-03 21:44:31♡"OK♡

[痛苦]我好憎眨眼啊!!

唔知點解從食完飯到而家
一眨眼眼角就超級痛!
不過好似系個日戴完con之后都有.....
但愿沒有事.....

打開瀏覽器
一按主頁
JF就出左來
個一刻好開心
覺得同暢暢好親近....

對眼依然痛
我一邊"卒"一邊打blog

今個星期終于調位
其實suey幾好
好似我d甘既學習垃圾達人
就可以隨時隨地(用隨心所欲可以嗎)甘問問題了
重點系唔會卑人拒絕
其實我一直有d怕學習好既人
好怕巨地會唔答我問既問題(因為我問d問題太蠢,會阻巨地時間)
但suey都有答(不是敷衍的那一種哦!)
其實我越來越發覺我身邊既人都唔差
人都幾好
系我太先入為主
之前對呢個班好失望
但而家復原lu~
(眼好痛啊救命!我仲要睇惡2吻噶)
現在沒什么不好
只是沒有比以前更好
我承認我系好貪心噶XDD
總之一句話
要學會接受生活既多變(兼且要適應)
將呢句話送卑我身邊既人
好似我姑姐同我講既:
"你總無可能叫環境適應你,你只有自己學會去適應環境."

當時聽到無咩感覺(甚至有點不以為然)
但我越來越覺得呢句話好正確

清明可以放三日假
當然開心啦哈哈
不過老師就不近人情啦
布置左3*3日假期既作業
我估到五一
作業應該會爆棚
正如夢瑤今日話齋:
"不知道誰說過,放假只是換了個時間換了個地點寫作業罷了."
嗯嗯
十分之認同啊....(猛點頭+大拇指!)

其實我覺得林林(linen)好好人
點講好
感覺就系好舒服
有晚同巨sms完
我未訓著
就突然淋到一句話:
"林林對人好真心,做巨既朋友一定好幸福."
嗯嗯
我覺得是這樣的
她讓我覺得
很溫暖
很安心
沒有敷衍
沒有夸張
很好
u lik an angel in my hut,linen

(眼睛依然很痛,到底有沒有是 什么方法止痛啊??)

話說我今個星期懶到得一日戴con
懶人姐系懶人
但青春痘蚊眼一大堆
我都系上左個有框鏡
(家因我不想它們比我的臉蛋更搶鏡啦XD)
更懶的是
我成日從早到晚一直無除直至晚修之后
終于啦
麻煩來啦
訓個時
覺得眼好攰
眨個時燕尾有點痛
而家加劇了
但日間就無事窩神奇到..

越來越無食欲
開好多野食開好多野飲
但就無邊d系食得干干凈凈既
好多都食唔曬dun左
浪費啊同學!
我都唔想
但甘潮濕我怕會滋生好多細菌

啊仲有
林林den親patpat好點了嗎?
希望你快d好翻
眼睛都系

每個人都健健康康的才好
(呢個時候我突然好想用一句大家都覺得好撈好SBB聽左唔知幾N年但好貼合我而家心情既一句話:
"大家好才是真的好!" ..... 盡情地鄙視我唾沫我吧哈哈)

呢個短暫既星期我覺得幾開心
(不就是因為它短暫嘛~)
especially語文課啦
好輕松啊
日日都表演甘滯
真開心啊真開心~

數學課我睡得稍微沒那么勤了
as well as物理課(知道我為什么要用這個短語嗎?
以為我做親英語導航都選唔中巨!!!!!)

我覺得我應該努力學習的
至少未來有保證
唔使靠邊個邊個
我想靠自己(我講呢句話有d心虛,其實我無甘既決心同力量)
努力不一定會成功
但至少唔會后悔
要努力學習啊知知啊!
唔系你第日都唔知點算!

好的
我知道了

其實可能之前我一時意氣終于講出我埋系心里邊好耐既話
我同MUMI講:
“無所謂啦,反正你不嬲都甘偏心噶啦,成日都偏向細佬”
當時媽咪明顯有d錯愕
好彩系等緊紅燈
巨唔知卑咩反應我好
過陣巨先話:
“講咩啊你,咩偏心姐,邊有啊,成日亂甘淋野”
我想講 媽咪,我無亂淋,系你太明顯
明顯到你自己都唔知道甚至無意識到
可能因為呢句話
我覺得媽咪呢排對我好好多
同我去睇牙甘麻煩等甘耐去甘多次巨都無怨言(起碼無話乜去甘多次噶)
之前整親腰骨同我去敷甘多日藥都無點講
以為我從細到大總系多病多痛(唔系詛咒我自己,而系的確系甘)
搞到巨地都麻木曬
成日出麻煩
系人都會厭啦
我真系一個麻煩精
講翻番來
我星期二心血來潮叫媽咪買面包來
巨無講咩就買來卑我
雖然表面我無咩
但實則感動到暈(呵呵,有點夸張了)
跟住就今日下午巨剛好有點事做放學個時經過我地學校啊邊
跟住一落課巨就打電話卑我淋住問我使使順便車我翻屋k
但我糊里糊涂關機又無開
等到后來5點幾個時我先打電話巨又要調翻頭來車我
(天!你知道那時候學校的traffic jam有多嚴重嗎)
后來因為塞得緊要
成20分鐘都過唔到來
我同啊棋過馬路找她
巨嫌塞車
用另外一條路走
天!
她這個路癡!
我問
你識識呢邊條路噶?

下,我唔識噶,不過呢邊翻到屋k噶,我以前都用呢邊車過你去德勝啦

.....你問問爸爸好過,,

....(好似都覺得巨自己醜)唔使啦,得既

結果
當然成功地走錯路啦
無辦法
我的路癡遺傳自她這個資深路癡
so兜過區府德勝啊邊都行錯路
強!
最后終于都系翻到屋k
跟住媽咪仲系車上話
我嚴先去買芝士蛋糕,仲兼人隊

乜你甘衰噶!

跟住有個人細細聲甘話:乜你唔排隊既?

甘你點答

我無理巨,我細細聲同個彩蝶軒個人講 我要兩盒,跟住排我后邊個個就話,你又兩盒巨又兩盒,又等多十分鐘都得lo~

你真系衰!(笑住話)不過算啦,你都系趕來接我姐,原諒你

....(得個笑字)

......

我放學個時原來今年要4.4姐聽日拜山
等我仲一直一直以為系4.5!
yeah~
歡呼~
甘就可以連埋兩日玩lu~
喲呼~
講笑
大把作業
點玩?

好攰啊打甘長blog
不過都系眼攰

啊仲有
原來陳華鳳幾好
姐之前我終于將上學期放假前借巨d VOGUE還翻左
跟住問巨
二月跟三月的呢?

上次那兩本不是嗎?

不是啊 那時11月跟1月的

哦,那就被我拿回宿舍了。可是那么重,我不想再拿回來

那算了,你有時間想拿的時候再拿吧。那四月的呢

在我桌上可是我還沒看完,不過我這個星期沒有時間看

那我先去看,下星期再還給你

好啊,那你自己去拿
呢個對話發生系上星期左右掛
我覺得巨唔會將2.3月既vogue拿翻來既!(因為我之前覺得巨好懶)
點知今日狒地去還翻4月既
跟住仲搬埋2.3月既翻來
so.....
我對陳華鳳改觀了再一次
其實她也挺好的吧
嗯嗯
我應該把英語學得更好的!
所以你看
我在英語課上都有積極舉手喔~

好啦好啦
系時候睇惡2吻啦~


再會