2008-03-22 20:15:35♡"OK♡

[好孩子]我討厭下雨天

今日原先想出去唱k
無神神落乜甘大雨
真系撞秦咯
整到個個都唔去
真想爆粗
對呢d惡劣既天氣

嚴先食飯個時睇電視
我始終都系睇翻d臺灣野先覺得安落
馬英九當選米好咯好咯
起碼好過個謝長廷啦
不過馬都有將奧運"政治化"既行動/言論
so系呢點上無法原諒
算啦
巨本身都系d墻頭草噶啦
兩邊倒
執政能力又唔系非常之勁
只系單純希望早d整埋 大三通
去到臺灣就萬事大吉啦
(原來我甘關心政治,no,我系關心我小暢遮)

今日下午本來打算出街
穩唔到合適對象
無辦法啦
留系屋k
享受一個人既世界啊
跟住就瘋狂甘睇關于暢暢d野
我依然無悔中意暢暢
唔記得邊個問過我話
如果你大過之后,你會會覺得你而家甘好傻? 你仲會會繼續中意巨?
我好肯定甘話
唔會,我會一直中意巨
我好堅信,無比堅信呢件事
就算大個
暢暢永遠都同我一齊成長
我都可以從巨身上邊學到更多既野
特別系系惡吻中都學左唔少
睇得出導演花唔少心機系上面
好多臺詞
都真系會有教育意義
特別系關于 大體捐贈
同埋 直樹話要去馬祖當兵個時
我都有感受到
人真系唔可以甘自私
不過講就講得輕松
實質上行動都幾難做到噶我認為

蜂蜜幸運草無我幻想中甘糟糕
甚至感覺良好
覺得應該幾好睇
我都想買個好似暢暢甘既黑框
但幾難穩掛
仲有就系暢暢系惡2里邊既包包
超中意后來個三葉草同個個應該系lv既單肩包
好好睇
男女都嚴
但應該幾難買到
我要努力

打算今晚約kini出來
但又無咩節目
嘉信得翻d無聊電影
又唔想去買衫買化妝品浪費時間浪費金錢
so就無咩節目啦
兼且最衰對靴唔知飛去邊
要我著高爭鞋行街?
絕對say no啦
真系未識死咯


祈愿快到清明
人家要去GZ
我想換新包換新鞋換新衫換新look.....
講笑
不過我真系好想換新鞋同新包包
快放假啦
成日翻學有咩好

發現我系屋k脾氣越來越衰
有咩不滿就發脾氣發爛咋
衰到......
明明未到m期都系甘
甘來m點算啊
唔通我既自制力已經差到無可限量.....

星期三睇牙之后去新世界個邊
發現個邊有間cons店其實無我想象中甘落后
起碼藤原浩對黑白波jack purcell巨都出咯
算有好大進步噶啦
不過巨都系無咩個d罕有款
好郁悶
同高2兩個師兄從上年開始撞鞋
不過人地換鞋我都而家都未換
真系真系
非常落后啊!

我發覺我自己好中意依賴人地
我總系習慣性甘依賴我身邊個幾個人
我同時都幾乎只會注意我身邊個幾個人
總系覺得無巨地我會死
其實我都唔想甘依賴人
我都好討厭我甘依賴人
點解我就唔可以獨立d
成日凈識得膩住人
我太討厭啦
希望大家可以痛快甘扁我

電腦格式化我都系唔習慣
幾G既歌無曬
視頻無曬
等我想好似以前甘重溫惡吻都無介質
點解我身邊好似點變都只會越變越唔好
我變得越來越不滿我自己
希望我不會有心理病就好啦

學習壓力好沉重
我仲探索思慮緊點分配生活與學習既比重
我覺得
如果我比曬成副心力去學習
我必然要舍棄好多我現有既野
無辦法
時間無多
唯有抓緊

總之點都好
我要自己銘記呢句名言
系我姑姐同我講既
-------------------- 辛苦3年,幸福30年. -----------------------------