2008-03-30 03:10:53♡"OK♡

[無來拉搭]10.000 BC好好睇噶

今晚睇 史前一萬年
一開始真系無mood到....
好不容易我地準時到
居然無曬tiki
嬲!
真系激氣

跟住除8點啊場仲有場要等到9點10
但呢排爸爸媽媽都好早翻來
我好怕
唔想睇
但唔睇又好曬
軟磨硬纏之下
終于都決定睇9點10
我心里面真系七上八落
唔理巨
干脆連手機都關埋

腳痛
if u know what i mean.....
仲要行去麥當當
乜甘遠噶 x
腳趾超級超級痛!
先8點幾
所以周圍行
但嘉信有咩好行呢
打機又無癮

終于入場
幾好睇唔錯
女主角對眼好正.....
巨戴KON
巨原先對眼唔記得咩色總之唔系藍色
但真系好好睇.....
特別系男主角打大笨象個時好好睇
雖然有時覺得特技有d假
但奇幻電影系甘噶啦
就快睇曬個時家姐居然call kini
屎到埋身
我敷衍了事
翻到屋k
家姐落來開門
爸爸媽咪都翻曬房
無咩事咯
不過家姐后尾話:
我打電話卑你個時媽咪都聽緊,巨打你電話唔開機先叫我穩你.....
fxck!
甘你點解出賣我??!!
米使指意有好日子過了
之前媽咪都講過話我越來越姣什么什么的
總之意見多多
我今晚都同巨講去買野費事巨唔卑我出.....
結果.....
但愿唔好又懷疑我拍拖什么什么的
拜托我真系無唔好屈我得得
你地個女仲未有甘掂甘有姿色
我無就系無
唔好成日講埋曬拍拖壞處得得
我真的真的沒有。

好怕聽日啊好怕聽日啊
唔好思想教育啦好可怕啊
以后都唔甘夜翻啦
我都唔想噶夜晚甘恐怖
今晚翻到來都11點半有多
的確唔似我以前既好習慣
但我真的只是無可奈何8點那場沒有tiki啊
我也是逼不得已的啊
真不知道如何向他們解釋

唔好街禁啊超恐怖噶