2008-11-12 10:19:47郊區的春天

冬日陽光

part1
冬天,好正,天朗氣晴

就係比較難以適應出邊天氣冷冰冰

lei係被窦入面賴床睇住陽光晒入窗

都足够我花一個上午時間,細心欣賞

但今日早晨,我起得特别早晨

用兩個鐘頭時間執靓晒成身jiao埋頭走人

回頭睇一睇有冇嘢漏低

手機、荷包、手錶ok,通通帶齊

嚟到廣場門口妳遲咗半個鐘頭

見到妳咁得意嘅樣我又點樣會嬲

妳叫我罰妳,我罰妳全日拖我只手

妳笑住打我一捶唔制,你自己拖到够

凉凉哋嘅冬天行得妳块面,更白

溫暖嘅陽光覆蓋頭髮更行出有光彩

深呼吸一口氣,愛上清爽嘅空氣

輕輕拖住妳怕凍嘅手仔無論行到邊我都要帶住妳


CHORUS
溫暖嘅冬日陽光,晒係任何地方

舒服嘅感覺,令人更加清爽

有妳陪我,無論任何天氣狀况

就算氣溫急降,妳都係我嘅陽光

溫柔嘅冬日陽光,晒係所有地方

清爽嘅感覺,令我更加開朗

有妳陪我,唔怕惡劣嘅天氣狀况

就算氣溫急降,妳係我嘅陽光


part2
一陣好凍嘅風,吹到妳打冷震

睇妳咁弱小嘅身驅我好擔心妳凍傷

小心幫妳箍緊,頸上嘅冷圍巾

妳嚟我好近,我情不自禁將妳攬緊

妳著衫行嘅係簡約派嘅風格

簡單得嚟卻唔平庸真係好難得

就好似冬天清晨嘅天空一樣簡單

簡單嘅美,先够真切

同妳拖手就好似最自然嘅動作

細致嘅感覺就好似爵士音樂令我着迷

拖住妳嘅手,完全唔願放開

希望,有幾耐,我就拖住妳幾耐

上一篇:One last time

下一篇:表白