2004-08-06 11:32:39禪蟬嬋

OH~~又一日了~~

原先諗住入Camp玩兩日先走,但係因為有d事做,所以去唔到。
其實都唔知點解,今次真係有d唔想去,無乜理由去support,總之就唔想啦!
一早起身去鋪頭拎番個電話,其間董伯打o黎,我朋友話佢把聲好好聽,靜o左...>_<||
原先諗住去覆診,點知見唔夠時間,無去到。
去o左上環攪回鄉證,因為唔見o左。
今年應該係我既失物年,我到依家已經唔見o左好多野,二個銀包,二張身份證,回鄉証,數之不盡o既membership cards,仲有我部DC等等,好慘......
我感到中國政府好"握"錢,連報失加影印加相共港幣1025大元,好心痛...
如果唔係要去廣西,我一定唔整呀!
跟住去天后俾扭扭樂同層層疊董伯同蘆偉去camp玩,我原先寫好張書簽俾蘆偉,點知唔記得o左呀...
之後落Causeway Bay 買o左部Canno IXUS 430 o既DC,同埋去Sogo員買o左件衫就番屋企了...
其間撞到亞成同傅晢啊!如果唔係成提起,我都唔記得o左,真係要搵時間去睇睇醫生呀!天呀!我要見醫生見到幾時呢?
有一件事,我一定要尋求神,求神開路,我被這事困擾了整月了。